Themaweken : “toon je titanium horloge” dit vanaf post 3604

Ook geen GMT… :sob:

1 like

Ik had een GMT, arabisch, parelmoer, kamelenleer….
Meegesnaaid door een collega liefhebber. :wink:

Oh wacht, heb nog ergens een G-Shock liggen.

1 like

Ey! Ik kan ook weer eens meedoen :innocent:

12 likes

Heb maar 1 GMT…

9 likes

Benieuwd wie dat was, ken er wel eentje die deze GMT heeft met stalen band :grin:
En hoorde ik jou vrijdag niet zeggen dat je zeker 100 horloges hebt, moet op z’n minst een GMT tussen toch :smile:

Geen GMT en geen pointer date… :blush:

1 like

Het is echt om te huilen :sob:
Alle boxen doorzocht maar echt geen GMT te bekennen.
Gelukkig ben ik niet de enige. :smiling_face:

2 likes

Jaaaah hier doe ik weer aan mee! Niet in de genoemde merken maar juist daarom extra mooi (vind ik). Toevallig afgelopen week even een nieuw batterij in laten zetten en toen zat ik nog te denken dat deze optisch ook wel eens een beurtje mag hebben.

5 likes

En wat voor 1 :+1:, mag je iedere dag posten die pepsi Rolex :smile:

1 like

Leuk thema Freddy. Er staan twee GMT’s op mijn shortlist, dus kom maar door met alle mooie voorbeelden.

1 like

Ik post deze week nog een paar GMT’s in mijn bezit, beetje spreiden toch :wink:

Echt niet Jesus, je hebt altijd de vrije zondag nog :smile:

1 like

Zonder die batterij had ik het ook niet gemerkt :joy:, zou er wel een nieuw glaasje in laten zetten :wink:

1 like

Ik kwam hem tegen in de tijd dat ik voor Jumbo werkte. Hij matchte mooi met de zwart gele werkkleding die we droegen. Het heeft toenertijd veel te verduren gehad dus een nieuw glaasje zal hem zeker goed doen! Ik werk al een aantal jaar niet meer voor de Jumbo en is een beetje in de vergetelheid geraakt in de collectie. Desalniettemin vind ik het een prachtig horloge! Daarom nu weer eens een vers batterijtje erin en zodra ik weer thuis ben rond de zomervakantie hem verder maar eens terug in ere herstellen.

1 like

Dufeau GMT prototype:

6 likes

Mijn enige gmt

5 likes

Verl meer GMT als dit wordt het niet.

6 likes

8 likes

Zeker heb ik een GMT.
Zeker ga ik die deze week hier plaatsen.
Maar nu eerst even dit.

Dus jij denkt dat er meer mensen bij de laatste rikketik een horloge gekocht hebben dan dat er leden zijn met een GMT in hun verzameling?
Ferry, je blijft een onverbeterlijke grapjurk, sterker nog, je wordt een steeds grotere.

2 likes

Misschien een volgend thema, toon je GMT gekocht op de laatste Rikketik

2 likes