Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Ik heb er maar één al kan de Casioak ook GMT als 2e tijd weergeven.

5 likes

Ja heb ik wel, zit ergens tussen de boxen, die leren strap is ook origineel. Koop praktisch al mijn horloges op staal en koop later dan een leren strap. Scheelt een hoop geld als je eerst op staal koopt en later een originele leren band
:+1:

1 like

4 likes

Nieuwe aanwinst: Ebel 1911 Globe GMT Worldtimer

6 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Globe, mooie kast en dito wp. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like
2 likes

De blauwe want de wijzerplaat is zo mooi
De VHP want VHP

13 likes

En natuurlijk post ik vandaag weer 2 gmt’s :smile:. Leuk hoeveel leden er meedoen in dit thema :+1:

Fijne avond iedereen :+1:

7 likes

Fijne avond allemaal

8 likes

3 likes

[batje van bij ome ali schokbestendig ben er al mee van de trap mee gekukeld los op het horloge. Niets aan te zien. Blij mee voor die prijs
.

3 likes

Deze moet je eens checken via google lens :smile:, waarom een Rolex kopen, deze kan ook en dan voor die prijs :wink:

1 like

Komt zeker uit dezelfde chinese Olex manufactuur ( yep expres een letter weggelaten stel je voor dat ik gevlagd wordt door een purist

Potdorie Ferry.
Bijna vergeten hier mijn enige GMT te posten.
Gelukkig kan het nog.

5 likes

Die vlag maakt geen drol uit, het is gewoon een Pagani merk. Lijkt gewoon heel toevallig op een ander merk. Dus geen letters weglaten😉

1 like

Oei die bovenste! :heart_eyes:

1 like

Weggekaapt bij een lid, is de enige op hf en de wp met de hand ingelegd😁

1 like

Nog maar 3 te gaan, dus ff zuinig. Vandaag, morgen en zaterdag kan ik er nog maar eentje posten :smiley:

fijne avond iedereen :+1:

5 likes

5 likes

Officieel geen echte gmt, maar wel met dubbele tijdsaanduiding.

6 likes