Themaweken : “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743

5 likes

Officieel geen echte gmt, maar wel met dubbele tijdsaanduiding.

6 likes

Alleen vandaag en morgen nog, vandaag de Seiko 5 BlueBerry GMT :smiley: morgen de laatste en zondag lekker weer vrije keuze :smile:

Fijne dag en goed weekend iedereen :+1:

4 likes

3 likes

9 likes

Te koop ook nog…

klikkerdeklik

8 likes

Ook hier heb ik er nog 1 liggen. Niet van mij, wel door mij gekocht. Mijn vriendin draagt het horloge graag, maar wou dat het ‘stomme wijzertje extra’ er niet op zat…

5 likes

Toch wel twee van de favorieten uit de collectie …

10 likes

Die zet je dan op een tijd dat je koffie wilt en dan zeg je tegen haar. Dit is de koffiewijzer :rofl:

1 like

Dan heb jij geloof ik niet door hoe het hier thuis werkt :rofl:

1 like

En vandaag mijn laatste in dit thema, de Zulu time :smile:

Wens iedereen fijne paasdagen en zondag komt er toch weer een thema, hebben jullie lekker veel tijd om te posten en eieren te zoeken :egg: :smile: :+1:

10 likes

Wil ik ook niet weten, Assie leest mee :rofl:

1 like

7 likes

Mijn inziens De GMT :blush:

5 likes

Nooit bescheiden zijn, gewoon er vol voor gaan met deze knappe GMT-Master II :+1:

1 like

Dat leer je toch bij de marine? :thinking:

2 likes

Apart :grinning:

1 like

Vond ik ook

1 like

9 likes

Gisteren mijn laatste thema horloge gepost en toen was de koek op, wel al mijn gmt’s weten te spreiden over de hele week. Maar vandaag vrije keuze dag, lekker mijn BB58 om de pols. Blijven toch lekkere horloges die Tudors :smile:

En ja hoor, heb weer een thema voor vanavond. Jullie zullen wel vol zitten van lekker eten en drinken tijdens pasen dus een makkelijk thema gekozen, hou het bij 1 merk. Welke, tja dat zien jullie vanavond. In ieder geval een merk die bij veel liefhebbers wel in de collectie zal zitten :wink:

Voor nu mensen lekker genieten van de paasdagen :+1:

6 likes