Zeker weten, zie dat het een NA is dus gefeliciteerd met je Zulu Time. Is echt een fijn horloge, mijn ervaring is (heb dezelfde in blauw) dat ie op leer fijner draagt, maar is natuurlijk een kwestie van gevoel.
Wens je heel veel draagplezier met deze Longines
Dat is echt wel balen , ik moet ook altijd een horloge om de pols hebben maar voor het douchen ruil ik die dan met mijn douche horloge van Invicta, niet duur maar goed waterdicht
.
In slaap vallen tijdens het douchen, denk dat je bedoelt in bad . Zou in jou geval er wel voor zorgen dat er altijd begeleiding bij is tijdens het badderen
Tuurlijk heb je nog 1 dag dat je kan posten, zondag is vrije keuze dag en dan mag alles zolang het maar een horloge is
Zoals ik al eerder schreef, heb er ook een paar. Vandaag maar weer 2 gmt’s posten
En speciaal voor @JantjeContant (Piet) net echt allemaal deze week
Nee man, ik bedoel echt: in slaap tijdens het douchen. Ik kan staand slapen.
, ga het ook eens proberen
. Mag het ook zittend?
Ga je gang. Stoot een keer je hoofd en dan is t voorbij. Bij mij gebeurt het al jaren helaas.
Heb je de originele strap?
Vind het aardig prijzig, en miss alleen de clasp aanschaffen.
Ook meteen een heel mooie!
Ja heb ik wel, zit ergens tussen de boxen, die leren strap is ook origineel. Koop praktisch al mijn horloges op staal en koop later dan een leren strap. Scheelt een hoop geld als je eerst op staal koopt en later een originele leren band
Gefeliciteerd met deze mooie Globe, mooie kast en dito wp. Wens je veel draagplezier