Themaweken : “toon je gmt horloge” dit vanaf post 3232

Zeker weten, zie dat het een NA is dus gefeliciteerd met je Zulu Time. Is echt een fijn horloge, mijn ervaring is (heb dezelfde in blauw) dat ie op leer fijner draagt, maar is natuurlijk een kwestie van gevoel.
Wens je heel veel draagplezier met deze Longines :+1: :ok_hand:

1 like

8 likes

Dat is echt wel balen :grimacing:, ik moet ook altijd een horloge om de pols hebben maar voor het douchen ruil ik die dan met mijn douche horloge van Invicta, niet duur maar goed waterdicht :smile:.

In slaap vallen tijdens het douchen, denk dat je bedoelt in bad :wink:. Zou in jou geval er wel voor zorgen dat er altijd begeleiding bij is tijdens het badderen :grin:

Tuurlijk heb je nog 1 dag dat je kan posten, zondag is vrije keuze dag en dan mag alles zolang het maar een horloge is :smile:

Kies maar

Zoals ik al eerder schreef, heb er ook een paar. Vandaag maar weer 2 gmt’s posten :smile:

En speciaal voor @JantjeContant (Piet) net echt allemaal deze week :wink:

8 likes

Nee man, ik bedoel echt: in slaap tijdens het douchen. Ik kan staand slapen.

1 like

8 likes

:rofl: :rofl: :clap:, ga het ook eens proberen :smile:. Mag het ook zittend?

Ga je gang. Stoot een keer je hoofd en dan is t voorbij. Bij mij gebeurt het al jaren helaas.

1 like

Heb je de originele strap?
Vind het aardig prijzig, en miss alleen de clasp aanschaffen.

1 like

Ook meteen een heel mooie!

2 likes

7 likes

Ik heb er maar één al kan de Casioak ook GMT als 2e tijd weergeven.

5 likes

Ja heb ik wel, zit ergens tussen de boxen, die leren strap is ook origineel. Koop praktisch al mijn horloges op staal en koop later dan een leren strap. Scheelt een hoop geld als je eerst op staal koopt en later een originele leren band
:+1:

1 like

4 likes

Nieuwe aanwinst: Ebel 1911 Globe GMT Worldtimer

6 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Globe, mooie kast en dito wp. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like
2 likes

De blauwe want de wijzerplaat is zo mooi
De VHP want VHP

13 likes

En natuurlijk post ik vandaag weer 2 gmt’s :smile:. Leuk hoeveel leden er meedoen in dit thema :+1:

Fijne avond iedereen :+1:

7 likes