Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Bijna volle maan op 12-01-2025 (vol op 13-01-2025).

8 likes

7 likes

Deze mooie Glashütte Mühle Teutonia IV LE ligt reeds ook te slapen bij broers en zusters bij DNK, lekker knus tegen elkaar aan :smile:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

8 likes

Deze Citizen had ik al meer in dit topic verwacht. Volgens mij zwerven er toch wel aardig wat van op het forum.

7 likes

11 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Timex Bill

2 likes

13 likes

Heel mooi :+1:

2 likes

Dank je Richard

10 likes

Zeker weten, ook van vele andere merken. Denk dat ze eerst dit thema nog moeten vinden :smile:

Heel mooi deze moonphase van Longines :+1:
Net zo als die van @APMV arjen :+1:

2 likes

Morgen plaats ik de laatste die ik heb, netjes over de week verdeeld dan toch :smile:

fijne dag iedereen :+1:

1 like

Ik heb geen maanfase @fredpanarai1
Ook nooit eentje gehad… vreemd eigenlijk.
Misschien toch maar weer eens naar de PC. :sunglasses:

4 likes

Was toch gezellig en je weet ze hebben daar een hele mooie Patek met maanfase liggen. Kost een paar centen maar dan heb je ook iets moois :+1: :wink:

1 like

Als jij dan die Rolex neemt kunnen we daarna gaan flexen op het Rembrandtplein! :grinning:

1 like

Doen we toch niet moeilijk over, en dan lekker showen op het Rembrandtplein, veiligste plek in Amsterdam :wink:

1 like

Ochs und Junior Moon

7 likes

En dit is mijn laatste met moonphase, zondagmiddag komt er weer een nieuw thema aan. Eddie neemt het even over van mij, maar ook ik weet niet wat het thema gaat worden. Laat mij dus verrassen, wel heel spannend :smile:

Fijne dag/weekend iedereen :+1:

9 likes

Fijne vacaciones met mijn Broertje Papagayo :parrot: Ferry.
:sun_with_face: :sun_with_face:

1 like

Zal hem de groeten doen, maar als die eenmaal begint te kletsen is die niet meer te houden. Nou ja met een biertje in de hand, het :sunny: op mijn bolletje gaat het wel lukken :wink:

2 likes