gedownload
Beste thema vrienden, even een reactie op de kritiek van @Eddie en @Lexaf. Kritiek mag men altijd hebben op mij als ik de fout in ga.
Nu is het met dat zgn strafwerk best wel uit de hand gelopen, deed dat idd als grapje.
Dus het strafwerk is vanaf heden van de baan, wat ik wel zal doen is zoals Lex het noemde “de vrije interpretatie van de deelnemer” in sommige gevallen afkeuren. Nu heeft Lex zoals ik weet niet dit draadje altijd gevolgd, maar men ging soms wel heel erg ver met vrije interpretatie wat geheel buiten het thema lag.
Bij elk thema schrijf ik altijd een inleiding met bepaalde voorwaarden en ik hoop dus dat men zich hier ook aan houdt. Bijvoorbeeld in dit thema z/w, maar ik zal minder muggenziften als het bijvoorbeeld iets wordt zoals de Citizen Crystron die Lex als voorbeeld gaf. Maar zie ik bijvoorbeeld toch kleur in de foto dan zal mijn reactie zijn:
Het is meermaals voorgekomen dat er een foto gepost werd wat niets met het thema te maken heeft.
Dat ik enthousiast ben op het forum klopt helemaal en dat ik soms ook uit de bocht schiet ook en daar mag men altijd kritiek op hebben.
Maar ik hoop toch echt dat ik bij mijn inleidingen zelf de voorwaarden mag stellen. Die optie van die tekening die @jacobus stelde is ook wel leuk, maar zal naar verwachting ook de nodige kritiek opleveren.
Dus ik hou het simpel door een foto die buiten het thema valt af te keuren.
Ik hoop dat hiermee de kritiek uit de lucht is en we dit topic luchtig en leuk houden
En natuurlijk post ik ook weer wat foto’s,
Ik zou dan toch liever zien dat we elkaar hier als volwassenen bejegenen en behandelen.
Als mensen zo kinderachtig zijn om, als het topic bv zwart wit is toch stoer een kleurenfoto te plaatsen is het in mijn ogen niet ok om het met dezelfde kinderachtigheid te beantwoorden.
Beter negeren dan.
Lijkt mij handig dat anderen dit dan negeren, maar het lijkt mij dat ik wel in de positie ben om een foto af te keuren. Als ik het ook zou negeren, geloof mij Eddie dan gaat men gewoon helemaal hun eigen gang en blijft er van het draadje weinig over en dan zou ik er beter mee kunnen stoppen.
En weer on topic.
Zoals je misschien wel weet ben ik een enorme liefhebber van kleur in mijn horloges, dus je moet begrijpen dat deze beauty hier plaatsen in zwart-wit voor mij een enorme opgave is.
Met bloedend hart.
ik denk niet dat dit met kinderachtigheid te maken heeft en ook niet met stoerheid.
denk eerder dat zoiets per ongeluk gebeurt, en dat @fredpanarai1 er een komische noot aan wilde geven.
daarom had ik een ander voorstel gebracht (ook met een komische noot)
maar wat @fredpanarai1 nadien voorstelde daar sta ik natuurlijk ook volledig achter,
dus laten we verder gaan
Ik zag je foto en bedacht mij dat ik nog nooit van dit horloge gehoord had.
Toen ik Remington zag staan deed mij dat denken aan een tondeuse.
Is het nu zo dat dit bedrijf eerst met horloges begonnen is en daarna met andere produkten?