Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

2026c46a9145cbef45b876386f5ba60cf2205db0_2_374x500

7 likes

de volgens mij niet geheel kloppende Delvaux Worldtimer, zelfs niet in 1968 toen Engeland mee in onze UTC+1 lag

7 likes

Mooi D! :ok_hand::slightly_smiling_face:

2 likes

Mooi!:ok_hand:

1 like

Deze dan! En nee; ik ga geen strafregels meer schrijven als het niet goed is…:muscle:

12 likes

Waar is je Timex worldtimer Henri?

3 likes

Ik kan ze niet allemaal tegelijk om.:grinning:

3 likes

Sorry boys, gisteren heel weinig tijd gehad.
Maar zeker leuk die afkortingen, nu heb ik er ook maar een paar hoor. Dus spreiden over de week, morgen dus ff niets. Maar ik heb een Nederlands horloge en daar staat bij de 6 seiko insite :rofl:, als ik die plaatste viel het maar een enkeling op :smile:. Maar goed, plaats nu natuurlijk alleen een horloge wat bij het thema hoort. Wat mij wel opgevallen is bij verschillende horloges, is dat ze verschillende steden erop zetten, dus geen uniformiteit vwb vaste afkortingen van steden.

Denk dat ik maar eens een wandeltocht ga maken langs al die steden :smile:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

6 likes

Tja, tis wel rustig met dit thema. Of er zijn niet zoveel leden die zo’n horloge hebben, of ze zijn verschrikkelijk duur :wink:

3 likes

Nog maar een paar :slightly_smiling_face:

6 likes

Namen van steden in of op je bezel is toch specifiek bedoeld voor World timers horloges.
Geen wonder dat er niet zo veel worden getoond.
:stuck_out_tongue_winking_eye: :eyes:

1 like

Zo zie je maar hoe snel de wereld verandert, zelfs de golf van Amerika staat niet op de kaart :rofl:.
Wel leuk hoe ze op die Delvaux de steden niet allemaal afgekort hebben, wel zo handig toch en is ook nog eens een leuk horloge :+1:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor die Sicura van @domega :+1:, lijkt mij geen nieuw horloge :wink:, maar hou oud is die dan wel?

2 likes

Deze is perfect en past mooi in het thema, en geen angst, ik geef geen strafwerk meer maar keur alleen af :wink:. Ik kreeg te horen dat ik de leden uit dit topic weg zou jagen met strafwerk en dat willen wij niet he :smile:

1 like

Wordt ook lastig als je de pols moet gaan spreiden over de week, krijg je hele smalle polsjes als je gaat zagen :rofl:. Heel goed van je, lekker spreiden over de week :+1:

voor de herstelling van brik en brak loopwerk

na de renovatie tot een werkende cal 343.

en de seiko

3 likes

aquastar met binnenring

3 likes

Leuk dat ik nu beide horloges met de wp zie :+1:.
Volgens de regels moet ik deze voor het huidige thema afkeuren, trek je er maar niets van aan want ik had dat eerder aan je gevraagd.
Maar om geen ruzie met mijn andere vrienden te krijgen komt deze er toch even aan :wink:. Geldt ook voor de aquastar, lees de kop en je snapt wat ik bedoel. Iedere week verandert het thema namelijk.
afgekeurd
voor het huidige thema :grin:
Maar leuk dat jij ook meedoet in themaweken, misschien kan je nog wat posten wat in het thema past?

1 like

Thema deze week is steden/landen op bezel of binnenring, misschien heb je nog een verdwaalde ergens liggen :+1:

6 likes

Van vintage heb ik weinig tot geen kaas gegeten, maar ik vraag mij af wanneer men ooit begonnen is met een worldtimer met de de steden/landen op de bezel of binnenring?
Kon deze van u niet vinden op het net?

1 like