Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Nummer twee van de drie:

8 likes

Kansloos weer​:thinking::thinking:

1 like

Nee joh, gewoon een beetje rondneuzen kom je leuke tegen en anders eens naar Rikketik, kom je ook wel leuke tegen :wink:

En we posten er maar 2 vandaag :wink:, kom op boys/girls er moet toch zat horloges met die datum in bezit zijn :smile:

Fijne avond allen :+1:

3 likes

7 likes

7 likes

Ik heb er maar eentje met de datum op 12 uur. Maar wel alweer 58 jaar oud…

8 likes

8 likes

Eentje -helaas- uit het archief…

11 likes

Ha Robert, daar heb je spijt van dat je die weg gedaan hebt. Maar joh misschien komt ie nog wel een keertje voorbij in het blauw :wink:

1 like

En vandaag weer even 2, de eerste werd gisteren gepost in wat dragen wij vandaag. En die 2e ook daar, iets langer geleden :smile:

Fijne avond iedereen :+1:

11 likes

Mooi! :ok_hand: :wink:

1 like

Hoi thema vrienden, nog 2 daagjes en dan loopt dit thema af. Zal er vandaag weer 2 posten en ik hoop nog wat mooie horloges te zien :smile:
JUNGHANS PILOT

Wens iedereen een fijn en zonnig weekend :+1:

6 likes

Oh, nog eentje dan met de date-on-twelve :innocent:

7 likes

En de laatste, een vintage exemplaar:

6 likes

He da’s de mijne, bedankt Ferry :joy:

3 likes

Graag gedaan, had in het begin al aangegeven, te jatten op het HF en internet. Ben zo zielig, heb er niet 1 van het thema. Maar ja, ben de TS en dan heb je een voordeel :wink:

1 like

8 likes

Is deze al gejat door iemand?

5 likes

Laatste dag van het thema, morgen weer vrije keuze dag. Post nog even een paar gejatte van het forum, heb ik toch iedere dag wat gepost :wink:

Poljot

Nu nog even die grijze massa laten werken voor een nieuw thema voor komende week :smile:

En natuurlijk iedereen nog een fijn weekend :+1:

4 likes