De EDOX met big date op 12 ook maar eens zelf posten, vandaag toch om
O ja, vrije keuze dag. Pfff gelukkig, wie verzint toch die lastige thema’s???
Maar vandaag mag deze Bulova Jet star van mijn pols genieten
Fijne zondag iedereen, ben benieuwd met wat voor thema die kerel vanavond gaat komen
Datum venster op links ?
Met spiegel dial is ook zeldzaam.
Nee joh, die vent is in staat om te zeggen datumvenster op de kroon. Niet te volgen toch
Op de ‘vrije zondag’ een vertraagde inzending op het thema wereldsteden van 2 weken terug. (om de simpele reden dat ik dit horloge toen nog niet in bezit had)
Hé, ik herken mijn pols! Twee keer zelfs!
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “toon je open heart of skeleton horloge” dit vanaf post 2569
Dit lijkt mij wel een thema die makkelijker is dan de vorige en waarbij meer leden mee kunnen doen. Voor de duidelijkheid, geen horloges met een dichte wp en een open case back die tellen niet mee.
Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, gelukkig heb ik er daar wel een paar van om te posten
Heb je meerdere horloges die aan het thema voldoen, spreiden over de week graag.
Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap , dan weten jullie wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch
Als eerste de Zenith Defy, duidelijk een skeleton en als 2e een Duxot open heart horloge.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week iets makkelijker worden dan afgelopen week.
Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.
Fijne themaweek iedereen
edit: weet je een leuk thema wat nog niet is geweest, lekker doorgeven, komt vanzelf een keer aan bod
Jammer, alweer alleen toeschouwer.
Heb helaas geen horloges met kijk gaatjes.
Pffff, geef nu eens een keer poen uit en dan diverse horloges kopen. Maar als je snel bent, morgen zijn er zat juweliers open. Ali duurt net iets te lang
Om met Ome Willem te spreken:
Ik lust geen broodje poep.
Dus skeleton in open hart kan ik niet pruimen.
Snap ik Jesus, een skeleton met een open heart moet nog uitgevonden worden
Goedemorgen,
Deze week sla ik over. In m’n vintage collectie heb ik er geen één. Ik heb wel twee moderne, maar dat zijn neppers van bekende merken en die mogen hier niet.