Heel veel open hart
Nubeo Men’s Hubble Mechanical Watch - NB-6026, Lunar Green,
Moet nodig de spinnen rag afstoffen
Respect, binnen de minuut!
Spinnenrag? Alhier idem, ding is mij veel te groot
Oh boy wat is deze vet om te zien! Echt leuk dat je ervoor gegaan bent
Google Lens is je beste vriend als het om zoeken gaat.
Ha Mark, heb jij mazzel met die Davis, leuk horloge trouwens. Kon je gewoon met 2 thema’s achtereen aan mee doen
Klopt, maar ja smaken verschillen. Nu moet ik zelf toegeven dat het mijn guilty pleasure is dat ik er ook een paar heb. Gewoon omdat ik het uurwerk/balans wilde zien. Maar echt mijn smaak, nee dus
Leuk Wim die Behrens, had deze natuurlijk ook al vaker voorbij zien komen. Maar zelf zou ik het een skeleton noemen, maar dat je hart er van open gaat kan ik mij voorstellen
Het had je gesierd om het gewoon even te vragen, ik post hier louter mijn eigen gemaakte foto’s van horloges die ik in bezit heb.
Auw, nu moet ik echt door het stof en mijn nederige excuses aanbieden . Heel veel sorry Lore-en-zo, we blijven natuurlijk wel vrienden en ik hoop dat je heel vaak mee gaat doen. Zal proberen het bericht te verwijderen
En je hebt helemaal gelijk, had het je gewoon eerst moeten vragen
Met alle plezier aanvaard hoor.
Deze Sewor is een echt Chinees horloge, maar zoals ik al schreef. Guilty pleasure, wilde toch eens een uurwerk zien lopen. En heel soms, doe ik hem om de pols voor een paar uurtjes. Heb deze ook nooit op de thime grapher gedaan, boeit mij verder ook niet. Hij loopt en ik zie het uurwerk
Fijne avond allemaal