Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

9 likes

Ssssst Jesus, is toch ons geheimpje. Google lens is er speciaal voor jou en mij :wink:

1 like

Om het netjes te houden, niet al te mooi.

2 likes

Smaken he Eddie :wink:, niet dat ik het een mooi horloge vind maar hij kan toevallig wel met dit thema mee doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ga het je nog sterker vertellen.
Ik heb helemaal nix met skeletton
Je zult er mij nooit mee tegenkomen.
En toch kan ik hier meedoen.
Horloge van mijn zoon. Die gast is op dit moment voor een maand met de motor door Vietnam aan het toeren, dus kan ik het ding wel even lenen voor een foto.

5 likes

Same here, maar heel af en toe kijken naar een lopend uurwerk is voor efkes wel leuk. Maar zou er geen dure knaken aan uitgeven, gelukkig hebben we ome Ali nog :smile:
Maak jij je geen zorgen Eddie dat hij een maand door Vietnam gaat met de motor? Maar ach, ja ik ben een softy he :wink:

2 likes

Natuurlijk wel.
Ook nog helemaal alleen.
Alles zelf geregeld , dus ook geen reisorganisatie oid die je kunt kontacten in geval van nood
Maar het maakt me ook wel trots.
Hij doet het toch maar.

3 likes

Kwam mooi uit. :sunglasses::+1:

1 like

Niet meer in bezit, maar heel aparte skeleton

8 likes

Geen skeleton en/of open hart hier….
Gewoon niet mooi.

3 likes

You took the words right out of my mouth. :smiling_face:

3 likes

Actie fotootjes van vandaag! :grin:

6 likes

5 likes

Mijn Davis retro collection. Ik denk 15 jaar geleden gekocht in een centerparcs. Ik vond hem toen schitterend! Het was mijn eerste mechanisch uurwerk.
Smaken veranderen enorm want nu draag ik hem nooit meer.

5 likes

Top gedaan weer Pascal :+1:, laat nog even een foto van de case back zien, weet niet of die open is. Zo ja, dan zie je ook die geweldige rotor in het uurwerk :smile:

1 like

Goedemiddag vrienden, vandaag maar weer eens 2 foto’s plaatsen.
1e is de Hamilton viewmatic, moet wel een service beurt hebben. Hoop dat @PeterLC tijd heeft. Moet ook voor hem leuk blijven toch :+1:

2e foto kwam ik op het HF tegen van 3 nieuwe Rado modellen 2025, zeg het eerlijk, niet geheel mijn smaak maar dat is boeien. Liefhebbers genoeg op het HF :smile:

De week is doormidden en ik wens iedereen een fijne dag :+1:

4 likes

Dissn? :wink:

4 likes

Beetje reclame voor mijn vriend mag toch wel :smile:.
Lekker vergroten die foto en zie wat er op de rotor staat :wink:

1 like

Haha wordt gewaardeerd! Vind die rotors zelf iig helemaal top! :grin:

2 likes

Wat is het stil hier, iedereen op vakantie :wink:, oke vooruit dan post ik er nog maar eentje. En nu maar hopen dat men weer gaat posten. :smile:
Nu dan maar eens een Raymond Weil voor de liefhebbers :+1:

Kom maar door mensen met de mooie foto’s :smile:

Bijna weekend, wens iedereen vandaag een fijne dag :+1:

6 likes