Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Excuses voor de foto: het lukt me niet om een mooie te maken.

6 likes

Niets mis mee Petra, nette foto toch👍. Zit met de tel te antwoorden, echt een ramp met worstenvingers😬

1 like

Tja, ik heb best wel veel lelijke horloges verzameld, sommige zo erg dat ik ze nooit post :roll_eyes:
Maar dan kom je met zo’n ‘stil’ topic, en voel ik me beetje verplicht…dus!

4 likes

Voor mij één van de mooiste skeleton horloges, deze Zenith Defy.
Daarbij ook nog eens goed afleesbaar (niet echt vanzelfsprekend bij skeleton versies…), zeer licht / draagbaar (titanium) en prachtig afgewerkt.
Heb er naast de Kroko ook de titanium en blauw rubber band bij en met die banden wordt het steeds een heel ander horloge.

9 likes

oke oke, zal wel weer wat posten, kwam ik tegen bij wat dragen wij vandaag, had natuurlijk ook hier gepost moeten worden :wink:, dus doe ik het maar :+1:

Nou mensen de laatste loodjes, vandaag en morgen. Zondag lekker weer vrije keus.

Wens iedereen een fijn weekend en mijzelf ook :grin: :+1:

1 like

Lekker slim ben ik weer, vergeet ik de foto te posten. Dus bij deze :innocent:

4 likes

Mooi cadeautje van mijn vrouwtje, lang geleden ondertussen.

5 likes

Ooit gekocht ter viering van het behalen van een opleiding. Nog steeds erg blij mee.

6 likes

Jaja, ben mijn nest uitgetrokken. Ben vandaag hondenoppas :wink: maar zeg nu zelf @wbcoupe is dit een mooie Tissot of niet met een hart vervult met liefde :wink:
Tissot open heart

Fijn weekend iedereen en nog even een dagje het thema posten :+1:
Ai, hij had net iets meer op 2 uur moeten staan de grote wijzer. Maar ja, te laat he :wink:

5 likes

Ja mooi ding :+1:
Zelf geen open Tissot in de collectie. Nog wel ergens een bak met twijfelachtige exemplaren uit m’n “Chinese” periode :face_with_peeking_eye:

4 likes

Haha en vooral die laatste foto, heeft wel wat weg van de Hamilton viewmatic, welke ik gisteren of eergisteren poste :wink:. Ja joh, ben af en toe de weg/dag kwijt, ouwe l*l zullen we maar zeggen :grin:

1 like

Ja dat zal niet helemaal toevallig zijn, vrees dat de Chinese “ontwerpers” wat inspiratie bij Hamilton opgedaan hebben :see_no_evil::sweat_smile:
En die tweede lijkt afgezien van het open heart wel verdacht veel op een Tissot prc200…

1 like

Vooruit ik doe ook nog een dagje mee.

8 likes

Morgen kan ook he Dennis, dan is het vrije keuze dag. Mag zelfs een Flik Flak gepost worden :grin:. Maar fijn dat je hier mee doet :smile:, morgenavond komt er weer een nieuw thema :+1:

1 like

Ik wou graag nog even in het thema blijven haha

1 like

10 likes

5 likes

Wat zie ik nu, op de vrije keuze dag niet 1 foto gepost :cry:
Nou ik vind deze toevallig heel leuk, wijzerplaat draait en zie de datum pointer. Leuk horloge voor weinig geld, hoe noemen we dat bang for buck :smile:.

Fijne zondag iedereen, en vanavond kom ik weer met een nieuw thema :+1:, tenminste als jullie het nog leuk vinden natuurlijk :wink:

4 likes

Vrije keuze dag. Deze geen favoriet hier maar deze heb ik nu om.
Ik vind themaweken nog steeds leuk.
Kan met mijn verzameling natuurlijk niet overal aan mee doen maar dat is niet anders.
Meer mensen zullen het nog steeds leuk vinden lijkt me.

5 likes

Hele week om gehad.
Morgen terug in de box. :disappointed_relieved:
Nieuwe thema al bekend ?

1 like