Goedemiddag thema vrienden,
Om te beginnen was ik gisteren een beetje teleurgesteld dat ik voor 18.30 uur nog niet 1 horloge op de vrije keuze dag gepost zag. Dus hebben Assie en ik zelf maar als eerste een horloge gepost, daarvoor was ik best wel lang alweer bezig met een thema waarbij heel veel leden weer mee konden doen. Ik kreeg het gevoel (sentimenteel he
) dat men geen behoefte meer had aan themaweken en dat maakte ik ook duidelijk in 1 van de berichten.
Afwachten dus of er nog reacties kwamen en gelukkig waren er 8 leden die reageerden en horloges posten. Ik had meer reacties verwacht, dus vandaar dat ik vandaag een poll plaats en kijk hoeveel leden het nog leuk vinden of dat ik met de themaweken moet stoppen.
Na aanleiding van de reacties gisteravond, maak ik vandaag toch weer een thema bekend waarbij iedereen weer mee kan doen, zowel met horloges van een paar tientjes tot tig k.
Het thema van deze week wordt: “toon je panda chronograaf” vanaf post 2652
Nu wordt er soms onterecht een horloge een panda genoemd, ook de juweliers maken zich hier soms schuldig aan.
Wat is imo nu een echte panda, dit zijn horloges met meestal een lichte wijzerplaat met zwarte subdials zowel op 3 en 9 uur, nog mooier ook op 6 uur.
Andersom kan natuurlijk ook, een zwarte wijzerplaat met witte subdials. Zoals gezegd vind ik dat panda horloges. Maar zal deze keer heeeel coulant zijn, maar let wel . Subdials op z’n minst op 3 en 9 uur uur en 6 uur maakt het helemaal af
.
Probeer je aan het thema te houden en zien we weer veel leuke/mooie panda horloges voorbij komen.
Ik trap af met een dure Rolex Daytona panda chronograaf, een betaalbare Festina Panda en een Sea-Gull 1963 panda met alleen op 3 en 9 uur de subdials maar zeker ook betaalbaar.
En morgen post ik een vintage panda Seiko
.
En heb je meerdere panda horloges, probeer het dan over de week te spreiden en zoals altijd zondag weer vrije keuze dag
.
Zoals jullie zien, 3 panda voorbeelden, dus kom maar door met de mooie foto’s en niet pikken van het net he 

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk (smile).
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.
Fijne themaweek iedereen 
edit: zoals jullie zien, post ik de themaweek vrij vroeg dus help later op de dag andere aan het thema te herinneren