Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Fijn dat je hem alvast gepost hebt, ga je hem zelf servicen of laat je het doen?

1 like

Rode Panda

18 likes

Dat is niet toevallig, hij heet ook Alpha Daytona. Gewoon een Chinese kloon van een Rolex 6263 :face_with_peeking_eye:

Ik dacht Italiaans, maar wel 100% made in China.

Niet dragen is ook relatief. Met 200+ horloges ligt sowieso alles vooral te liggen. Mocht ik deze toch weer een keer een dagje pakken staat hij gemiddekd ineens weer bovenaan de draaglijst :rofl:
Ben wel bezig om de uit de gratie gevallen exemplaren te verkopen, maar dit soort merken zijn hier op het forum haast onverkoopbaar.

Als je hem op z’n kant houdt is het gewoon een panda :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doe ik zelf hij ligt al op de werkbank naar moet er eerst tijd voor maken

1 like

Panda!

9 likes

Hopelijk goedgekeurd

10 likes

10 likes

Niet meer in bezit maar wel Panda. :yum:

12 likes

The one panda to rule them all.

4 likes

Tuurlijk zag ik dat, maar vond het wel leuk. Snel knipperen met je ogen :eyes:
Wat betreft die Spinnaker, heel de horlogerie is een apart wereldje met ieder zijn geheimen. Maar best wel veel mensen denken dat er alleen maar troep uit China komt, maar ook in een land als China kunnen ze goede produkten maken voor elke beurs is er wel wat :smile:

Helemaal met je eens, heb er zelf ook een paar. Ik heb 2 kluisjes, liggen soms horloges een paar maanden in. Dan weer wisselen en het is net alsof je allemaal NA’s hebt :wink:
Maar ik heb ook nog wat goedkope Chinezen liggen, maakte ik nooit een NA van, maar is best wel leuk als ik knulletjes uit de buurt ineens een horloge geef, die glimlach is dan goud waard :smile:

Toen ik de inleiding schreef was dat precies wat ik dacht :rofl:

1 like

Schreef toch dat ik heel coulant zou zijn :+1:, alleen bij deze krijg ik vierkante ogen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Inmiddels ben ik iets meer van duikhorgloges, maar mijn eerste chrono draag ik nog steeds graag :smiley:. Op de kop af 2 jaar en 2 weken oud.

5 likes

Leuk bedacht Hubert :rofl:, ben zeer coulant deze week maar helaas krijgt deze:
afgekeurd
Anders krijgen we straks allemaal foto’s van Panda beertjes, maar moest wel :smile:

Panda / Surfboard ?
Ook wel een eenogig panda. :rofl:

6 likes

9 likes

Uber tof :ok_hand:

1 like

Foto van gisteren

16 likes

Dit is een echt horloge…

1 like

Lol, zelfs dat zag ik met mijn kippige ogen :wink:. Maar de bedoeling is natuurlijk de panda look op de wijzerplaat, maar dat weet jij ook wel. Neemt niet weg dat ik er wel om kon lachen :wink:

1 like

Nou nog eentje dan, speciaal voor @Boetje een echte panda :wink:

9 likes