Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

9 likes

8 likes

Dankje D! :blush:

1 like

9 likes

5 likes

Hallo thema vrienden, vandaag laatste dag van het thema. Morgen weer gezellig een vrije keuze dag. Vandaag nog even een paar posten :smile:

En als laatste, een Panda zoals die echt hoort te zijn. Maar we hebben toch leuke horloges deze week voorbij zien komen.

Wacht maar tot zondag, heb ik een thema waarbij echt iedereen mee kan doen, niemand uitgezonderd :wink:

5 likes

Zeker laat je horloge zien. :rofl:

2 likes

Nee nee Ruud haha, en toch kan iedereen meedoen :wink:
Assie wilde ook met een thema komen, laat je onzichtbare horloge zien. Denk dat ik toch nog eens eea moet uitleggen aan Assie :rofl:

3 likes

Is niet zo lastig hoor, kan zo een voorbeeld posten :smile:
En er kunnen er heel veel aan mee doen! :smile:

4 likes

Laat zien praatjes maker, je hebt toch niet dat flesje gebruikt die ik voor dure horloges gebruik. Dan zie je het horloge echt niet, nadeel is wel dat je aan iedereen de tijd moet vragen :rofl:

1 like

Als jij dit thema maakt😄

3 likes

Pffffff moedeloos word ik van die vrouw🤐.
Nog gegadigen die Assie willen ruilen voor een mooi horloge :rofl:

4 likes

Blauwe panda!

7 likes

Deze reverse panda van Farer was ik nog vergeten te posten hier, dus bij deze. :slightly_smiling_face:

Goed weekend!:four_leaf_clover:

10 likes

6 likes

6 likes

5 likes

O lala, vandaag vrije keuze dag :smile:. Naar Scheningen voor een oceaan is niet te doen. Ach kan ook anders, de oceaan gewoon om je pols :grin:

Fijne :sunny: dag iedereen, ik ga een thema voorbereiden :+1:

6 likes

Vandaag deze om voor de tweede dag met Seiko automaat.
Bevalt me tot nu toe heel goed . :+1:
Maar een drama om op de foto te zetten.

4 likes

Heeft iedereen zijn horloges verkocht, tis vrije keus vandaag he :wink:
O wacht, jullie zitten natuurlijk nog lekker te genieten van het :sunny: met :beers: proost allen :smile:

1 like