Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Iedereen is zijn onzichtbare horloges aan het opzoeken en ja die zijn natuurlijk lastig te vinden :rofl:

1 like

Jaja, slijmen bij Assie he :rofl:. Ze heeft nu 2 boxen vol horloges, zegt ze “nu hoef ik er geen horloge meer bij”. Ja duh, wat had madam dan verwacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja dat zou ze wel willen ze heeft toch wel genoeg nu zo onderhand ze pikt ze toch van jou af.

1 like

Ja echt he, valt niet mee hoor samen te leven met een kleptomane. Ik zei droogjes, ik wil die Carrera wel terug, vul ik dat lege gat wel op met een horloge. Nou daar trapt ze dus niet in he, eens gegeven, blijft gegeven :disappointed:

1 like

Ja ik heb best medelijden met jou het valt niet mee je hebt het volgens mij best zwaar.

2 likes

5 likes

Eindelijk, eindelijk erkening voor mijn zware leven. Mijn dank is groot :+1:

2 likes

Niet echt het posten waard een bekraste G-Shock. Vanmiddag bezig geweest om de ST2 (Ducati) weer klaar te maken voor de zomer. Helaas nog nieuwe banden, een accu en remvloeistof verversen.

4 likes

Zeker wel, als je een G-shock zonder krassen hebt ben je net zo lui als ik en geen eelt op je handen. Nee joh, is toch echt juist een klushorloge :+1:

2 likes

5 likes

Vrije keuze dag; halve panda voor mij. Aquastar Deepstar II. :wink:

Fijne avond! :tumbler_glass:

4 likes

Is echt een mooi horloge, en dan ook nog eens die ice blue wp👍

1 like

Dankje Ferry! :slightly_smiling_face:

1 like

4 likes

Yesterday picture :+1:

4 likes

Goedenavond thema vrienden,
Themaweken: “toon je horloge, op, in of naast een voertuig” vanaf post 2796,

Nou dit moet toch een thema zijn waarbij iedereen mee kan doen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan auto,fiets,motor, skateboard, vliegtuig, enz :smile:
Dus geen lang verhaal dit keer, is duidelijk toch?
Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap dan weten jullie wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch :smile:

Ik trap af met een horloge naast de porsche en eentje in de porsche :grin:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk :smile:
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.

Fijne themaweek iedereen :+1:

edit: weet je een leuk thema wat nog niet is geweest, lekker doorgeven, komt vanzelf een keer aan bod :smile:

8 likes

11 likes

1941 Longines en 2008 Ducati

13 likes

8 likes

Telt deze ook mee Ferry?

10 likes