Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Gewetensvraagje Ferry.
Toon je Tissot,
Dat is dus een Tissot van jou.
Deze Tissot is van mijn zoon.
Die zoon is dus van mij.
Is daarmee die Tissot ook van mij?
In afwachting van je antwoord plaats ik haar vast.

9 likes

Hierbij mijn Tissot, het is een autoquartz. Moet nog wel wat aan gebeuren maar als we daarop wachten dan is dit thema al lang afgelopen😂

10 likes

Nee hoor Eddie, totaal geen gewetensvraag.
Die Tissot is echt van mij, zelf betaald enz.
In jouw geval, neem je aan dat het je zoon is. Enige die dat zeker weet is je vrouw :rofl:, dus met overlegging van een dna test die positief voor jou uitvalt dan kan je wel zeggen dat die Tissot ook van jouw is :crazy_face:.
Dus ja Eddie, zal je vrouw het volmondig moeten bevestigen hier op het HF. Ook ik neem aan dat de kids van mij zijn, maar zeker weten???
Maar ik kan je wel bevestigen dat hij een goede smaak heeft :+1:

2 likes

En de prx, blijft een topper!

10 likes

Tissot is op de een of andere manier voor mij een quartz ‘brand’ - de meeste mechanische modellen heb ik de laatste jaren al opgeruimd :slightly_smiling_face:

7 likes

Dank je. Is ook wel een van m’n favorieten :blush:

2 likes

Nog eentje die nog wat aandacht verdient, Antimagnetique uit 1942:

13 likes

Mooi, Astrid. De armband past er goed bij. Is deze 35mm?

2 likes

Ja zeker, dat klopt.
Geen angst dat die geleend gaat worden😂

3 likes

8 likes

13 likes

8 likes

Tof ding met die “klinknagels” :+1:

3 likes

"Spoorweg"zakhorloge uit ergens jaren 1910:

8 likes

De laatste Tissot die ik hier kan plaatsen, de everytime. Deze heb ik sinds december 2022. Ik draag hem niet zo vaak, want het horloge is alleen goed afleesbaar als de zon schijnt. Het kwam met een afzichtelijk bandje, in dezelde kleur als de wijzerplaat. Dat heb ik snel vervangen door deze Mesh.

11 likes

Cal. 19.4 uit 1938:

13 likes

Ook een oude T klassieker - zou moeten zoemen maar helaas :slightly_frowning_face:

10 likes

Tof ding. Ik heb er ook een; zoemt wel, alleen leidt de urenwijzer een eigen leven :sweat_smile:

13 likes

Leuke kast, nooit gezien :+1:t2: die had ik denk ik ooit in staal met chrome bezel als Seastar :sunglasses:

2 likes

Kan kloppen; soortgelijke kast is inderdaad ook als Seastar geleverd met automatisch uurwerk, ref. 44641 en 46641.

2 likes