Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

12 likes

Ik zie je het schrijven Petra, maar tot nu toe heb ik altijd gelijk gehad en we kennen elkaar al een paar jaartjes :wink:. En Rikketik telt soms wel mee, daar heb je ook leuke horloges weten te scoren waar je niets meer aan hoefde te doen. Maar ik gun je alle geluk van de wereld als je toch weer een horloge koopt, als verslaafden moet je gewoon weg wel :rofl:

1 like

Hoe groot is de dial Wilko? Ziet er nog netjes uit, beter dan hoe ik eruit zie :wink:

1 like

Is niet je laatste kans deze week, zondag vrije keuze dag he :smiley:.
Die band ziet er zeker goed uit, als ik naar de clasp kijk zie ik geen krasjes :+1:

1 like

Leuk trio die vintage Tissot’s :+1:, heb ik toch ff een goed merk gekozen, die lopen over 50 jaar nog :smiley:

2 likes

Weet ik niet precies; kast is 37,5 mm, wat is de wijzerplaat dan; 33 mm o.i.d.?
Hij ziet er inderdaad nog netjes uit voor z’n leeftijd. Overigens is de kast ooit opnieuw verchroomd door een van de vorige eigenaren.

1 like

Derde dag en ik kan nog steeds een andere Tissot posten :smiley:. De Tissot PRX powermatic 80. En moet zeggen dat die PRXen toch goede horloges zijn :+1:

Heb zelfs Assie zover gekregen dat ze zelf een hele mooie gekocht heeft, maar een beetje lui om te posten. Misschien vandaag, cross my fingers :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

11 likes

Ik heb er nog wel wat meer, ik ga van boven naar beneden in de mappen en pak gewoon die daar inzit, anders loopt het helemaal door elkaar. Wil je er weer wat hebben?

1 like

Tuurlijk, hoe meer foto’s hoe beter. Enne het draait niet om mij he maar om alle leden😉

1 like

Tissot
bj 1957

Tissot 1853 PRS200 T362/462 Chronograph
bj. 2003

Tissot
bj 1950

10 likes

Ik zou het leuk vinden als er een Tissot is bj 1959 en dan in de 7e maand :smiley:

2 likes

Tiszooi :see_no_evil: - de digitale T’s dan wat mijn ervaringen betreft. En in al die jaren ook geen, of zelden, een werkende LED of LCD gezien…:unamused: sjammer

2 likes

Tissot bj. 1952
Cal. 27 - B1

Tissot bj 1940
Cal. 27

9 likes

Grabbelton bij Rikketik :wink:

Prachtig :heart_eyes:

2 likes

Niet lui, heb er maar 1, dus plaats deze midden in de week😄
Met armbandje dat ik kado heb gekregen.
De rechter dan.
Fer zegt, betekenis van Tiffany is:
Een voortdurende verbinding van liefde.
Daarom gekregen.
De lieverd :smile:

14 likes

Die bestond toen nog niet - wel gebruikers met goedkope batterijen :yum:

1 like

Nog maar een keertje voor Ferry!

12 likes

De tweede V8. Nu met zwarte bezel en stalen band. Ook deze draag ik niet veel.
De kroon van deze V8 draait zwaar maar de swissmatic uurwerken zijn niet te servicen begrijp ik. Zo lang ie het doet, doet ie ut.

9 likes

Mijn dank is groot :+1: :smile:

1 like