Zwaarste zakhorloge uit de collectie, bijna 150 gram schoon aan de haak. Zilveren kast en een fraai “wolf teeth” uurwerk binnenin. Dateert uit omstreeks 1876.
Uh, hij lijkt wel een beetje op een Diesel…Inderdaad heel anders dan de meeste Tissots
Mijn Tissot PRX…die heb ik nu ruim vier weken en ik draag hem eigenlijk meestal. Wat een perfect horloge! Het past mij zo goed, dat het lijkt alsof het op maat is gemaakt (al heeft het halve forum hem).
De wijzerplaat is mooi sunburst, de wijzers zijn lekker dik zodat hij goed afleesbaar is, de geïntegreerde band maakt er een sieraad van.
Ik denk dat je ongelijk hebt, @fredpanarai1: voorlopig geen nieuw horloge erbij. Rikketikaanwinsten tellen niet mee, want die zijn voor een ander doel.
In het groen is hij ook prachtig.
Thanks! Ja het horloge past inderdaad mooi als je een goede fit hebt. Komt ook door de sluiting denk ik. Is net alsof de band helemaal door loopt.
Mijn laatste kans, want ik heb maar 3 Tissots. De no-date PR516. Zeker op deze band, 1 van de fijnste horloges om dagelijks te dragen. Dat doe ik dus veel te weinig.
Die band is super, ongelofelijk qua kwaliteit. Lijkt wel een Rolex band!