Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

14 likes

14 likes

13 likes

Zwaarste zakhorloge uit de collectie, bijna 150 gram schoon aan de haak. Zilveren kast en een fraai “wolf teeth” uurwerk binnenin. Dateert uit omstreeks 1876.

14 likes

Uh, hij lijkt wel een beetje op een Diesel…Inderdaad heel anders dan de meeste Tissots

1 like

10 likes

PR516 mechanical chronograph.

19 likes

14 likes

18k cal. 33.3 uit 1945:

20 likes

Groeten vanaf Curaçao

14 likes

16 likes

13 likes

12 likes

Mijn Tissot PRX…die heb ik nu ruim vier weken en ik draag hem eigenlijk meestal. Wat een perfect horloge! Het past mij zo goed, dat het lijkt alsof het op maat is gemaakt (al heeft het halve forum hem).
De wijzerplaat is mooi sunburst, de wijzers zijn lekker dik zodat hij goed afleesbaar is, de geïntegreerde band maakt er een sieraad van.
Ik denk dat je ongelijk hebt, @fredpanarai1: voorlopig geen nieuw horloge erbij. Rikketikaanwinsten tellen niet mee, want die zijn voor een ander doel.

11 likes

In het groen is hij ook prachtig.

1 like

Thanks! Ja het horloge past inderdaad mooi als je een goede fit hebt. Komt ook door de sluiting denk ik. Is net alsof de band helemaal door loopt.

2 likes

Jumbo uit 1942:

17 likes

Mijn laatste kans, want ik heb maar 3 Tissots. De no-date PR516. Zeker op deze band, 1 van de fijnste horloges om dagelijks te dragen. Dat doe ik dus veel te weinig.

Die band is super, ongelofelijk qua kwaliteit. Lijkt wel een Rolex band!

17 likes

Nog maar eentje, seventies Seven :innocent:

10 likes

Tissot Seastar
Cal 781 bj 1961

Tissot
Cal 27 bj 1940

Tissot
bj 1943

13 likes