Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Precies wat @seikosportura al schreef, op naar de juwelier. En als je daar vaker komt kost het je waarschijnlijk ook geen dub :+1:

2 likes

Zo nu eerst een bakkie, ff wakker worden toch :coffee:, en dan op naar schoonmoeder en de stad in voor een tv. En daarna, zal wel laat in de middag worden mijn pc ophalen, als ie eindelijk klaar is. Maar goed nu nog een titanium, niet de duurste, maar daar gaat het niet om :smile:

En nu maar hopen dat alles meezit, wens iedereen een fijne zaterdag :+1:

Pfff altijd ruzie met typen op de tel :grimacing:

5 likes

Fijn weekend!
Ik doe alles hier op mn telefoon :sunglasses:

2 likes

Zomaar een paar.

9 likes

Goed plan! :facepunch:t2:

1 like

7 likes

Dat klopt en is ook een optie. Ik zal maar eens kijken welke in het lijstje staat om een bezoek te brengen.

1 like

Deze mogelijkheid zal het waarschijnlijk ook worden.

1 like

Pfff John, eindelijk heb ik hem weer net terug. Grafische kaart overleden, 2 ventilatoeren, helemaal schoongemaak en nieuw koelingspaste op de kaart. €125,00 vond ik echt wel meevallen. Normaal een heel stuk duurder, eind van het jaar een nieuwe kopen want deze kan win 12 niet aan. Maar voor nu kan ik nog even door :smile: O ja, en zelf gelijk ook maar een nieuwe tv gekocht, stuk groter en schoonmoeder ook weer blij :smile:

1 like

Op een nieuwe nato band van Ali

6 likes

Leuk idee!:+1:

1 like

mn aerospace van 2002

7 likes

Zou ik zeker doen :smile:

Vandaag sluit ik het thema af met mijn laatste Astron Titanium, anderen mogen natuurlijk lekker door blijven posten.
En morgen zoals jullie weten vrije keus, daarnaast hoop ik dat jullie om 20.00 uur stilstaan bij de gevallen in de oorlogen vanaf de 2e wereldoorlog.

Fijn weekend iedereen :+1:

1 like

Speciaal voor deze gelegenheid omgeslingerd

8 likes

7 likes

3 x Titanium

9 likes

Oh dit blijft echt zo’n gaaf model :heart_eyes:
Welk modelnummer is dit?

2 likes

Even wat zelfbevlekking :grin:

2 likes