Cool!!
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743
Van ons gewaardeerd lid @JohnvdT kreeg ik de tip om eens een heel moeilijk thema te maken.
Hij gaf de tip, maak lume als thema, die heeft niet iedereen.
Natuurlijk neem ik die tip ter harte van John met zoveel ervaring
Ben dus reuze benieuwd of er leden zijn met een horloge met lume.
Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap dan weet je wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch
Ik heb echt moeten speuren om iets met lume te vinden, pfff wat een geluk.
Heb er wel een paar gevonden als voorbeeld, tja zonder voorbeeld kom je er niet uit natuurlijk
Deepblue Searam
Farer Lander IV
Glycine Airman 40 Double Twelve
Longines Spirit chrono
Ocean7
Omega Seamaster
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, moet dit keer goed te doen zijn, met heel veel dank John.
Heb je dus meerdere foto’s met lume (wat ik niet verwacht ) , probeer het dan over de week te spreiden en niet alles op 1 dag posten.
Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk , niet makkelijk maar wel te doen
En natuurlijk kan je iedere dag 1 of meerdere foto’s posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag. Misschien wel zo handig om merk en model erbij te vermelden
En natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek , en een beetje zon kan ook geen kwaad
Ik heb lume aan mijn vingers, dat kan ik gewoon aflikken?
Komt vanzelf goed als je TL-2 wordt
Vind die lume altijd zo vet dus snel even wat gemaakt, misschien van de week nog eens goed voor gaan zitten
Zo junior, dat zijn héél veel exen… Lekker bezig!
Zijn er nog heel veel meer, maar daarvan heb ik geem lumed shots …
Misschien krijgen we nog eens een thema “show je exen”, dan komen @Daffie en @GMTplus1 hier even de boel overnemen. Dan mag @fredpanarai1 zelf trouwens niet meedoen want die doet niks weg.
Het is toch ook een ( te gekke) hobby
Is het een hobby? En ik maar denken dat ik een virus heb😉
Waarom ligt er een Tudor in de gereedschapskist?