Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Hier ook een paar ex-en…

13 likes

Past hier ook mooi

2 likes

Ik heb geen lume kanon. Toch maar wat posten, al was het alleen maar om te voorkomen dat Fred zich onzeker gaat voelen, of deze rubriek wel voortgezet moet worden (en dat zou toch jammer zijn :wink:)

8 likes

Voor mij is het nog net een hobby, denk dat jij wel een virus hebt.
Jij bent ook niet meer te genezen :scream::nauseated_face: sterkte man, gelukkig heb je een goede vrouw die jou kan ondersteunen in deze moeilijke tijden :facepunch:

3 likes

Seiko 5 met 7S26…Ikheb nu tot en met zaterdag om te leren hoe je foto’s maakt van die lume

4 likes

Was een kiekje voor ‘t HF fotowedstrijdgedoe … :upside_down_face:

2 likes

Tis gewoon een heftig virus, daarom ook regelmatig huilbuien en loop ik even het huis uit🤣

2 likes

Ach ik ben ook geen groot licht vwb fotograferen, maar is dan toch een win-win situatie. En jij schrijft het model erbij, handig want alleen met de lume niet altijd te zien :+1:

Sterkte man :facepunch: leef met je mee.

1 like

3 likes

Lumejunkie hier

9 likes

Werkt zn vrouw dan 60 uur in de week :thinking::sunglasses::rofl:

2 likes

13 likes

11 likes

9 likes

9 likes

Nog even voor de duidelijkheid, had ik ook in mijn inleiding geschreven. Als je op de foto niet het merk/model kunt zien, schrijf het er even bij :wink:.

Thanks Eddie, werd al na een uur onzeker, kreeg overal jeuk en tegen Fred mag je ook Ferry zeggen hoor :smile:. Gelukkig was Assie er nog om even te krabben :rofl:

Thanks Dan, had ik net even nodig stond al weer op het punt om te janken :cry: :cry:. Maar gelukkig kan ik regelmatig terecht bij mijn therapeut :grin:.

Met mij erbij werkt ze 24 uur p.d 7 dagen in de week, dus een beetje compassie naar Assie toe is wel op z’n plaats. Ze krijgt nooit complimenten dat ze zo voor mij zorgt, in het gareel houdt en het opbrengt met mij samen te leven :melting_face:

Zo en nu ga ik eens kijken of ik nog een horloge met lume heb, zal het merk er wel bijschrijven :crazy_face:.

Citizen Armor

Boderry Seaturtle

Cadisen uit China

Citizen Bullhead, alleen voor leden met een keienkop :grin:

Citizen Orca, voor duikers zoals ik zonder angst :wink:

Seiko Astron Solar SSJ013J1 titanium ( zo jammer dat @junior die weg heeft gedaan, maar ja 1 erin 1 eruit toch?)

En morgen weer een paar, spreiden weten jullie nog :wink:

Fijne dag iedereen, zowel voor hen die werken en vandaag feest hebben gevierd :+1:

14 likes

Even grasgemaaid met de BB58 Blue (en de zon scheen niet eens)

7 likes

Voldoende oplichtend lume zou ik zeggen. :rofl:

6 likes

Mijn fijne Rolex collectie na wat zonneschijn…:sunglasses:

8 likes