Gaat het wel helemaal goed met de foto?
Oke zoals beloofd ram ik er nu een zwik in, mogen jullie bedenken wel merk/model elk horloge is . Hebben jullie ook wat te doen vandaag, ik moest kleding kopen voor een bruiloft. Heb ik dus echt een bloedhekel aan, past u dit even, past u dat even
. En tot overmaat van ramp, wordt er een tv geinstalleerd en wat doet Assie? Bijna al mijn horloges verstoppen, op 25 stuks na. Want ja veronderstelt dat ze die horloges zien, Pfff mijn bureau is nu naakt, Assie pleite (kleren kopen). Nou ze zorgt maar mooi dat alles weer precies op zijn plekkie komt
Overkill… error
Ja hoor. De lens lag alleen zo’n beetje ín de wijzerplaat. Vandaar dat het donker werd.
@fredpanarai1 Je bent vergeten om overal merk & type neer te zetten. Voor straf 10x opnieuw!
O o Dennis wat ben je toch een knuppel, als je mij iedere dag had bijgehouden dan had je geweten wat ik vandaag zou plaatsen
Ik ben nog aan het bijkomen van de tourbillon.
Hou je wel goed de themaweken bij, morgen is het vrije keuze dag. En het nieuwe thema wordt voor sommigen best wel lastig, dus bereidt je maar alvast voor
Enne vandaag nog wel ff wat lume posten
Als het thema Royce & Eska wordt, dan begint mijn horlogedoos alvast te kwispelen van plezier tussen mijn twee Dobbermann waakhonden. Maar die droom zal morgen wel uiteen spatten…
Grote kans op, maar ik doe ff rustig. Schoonmoeder 89 jaar is gevallen en nu in het ziekenhuis, Assie is bij haar.
Sterkte! Zielig zeg, hopelijk is ze in goede handen. Dan zijn horloges en ongein opeens onbelangrijk.