bij binnenkomst en na behandeling
Eerste reeks:
foto 1/m 6 nr.7
, nr 8
nr.9
nr.10
2e reeks
allemaal
3e reeks: heel mooi
4e reeks: ook allemaal heel mooi dat vijfje is top
5e reeks: eerste 9 nr. 10
die Flagship
@Domega die Pontiac zeker
6e reeks: allemaal
Dennis die Timex heeft mooie patina
Is die 2e foto nu een Seiko, wp is toch dat ie slijtage heeft, logisch toch vintage
eerste 9 nr.10
t/m nr 19
die Gedu
maar die laatste is echt top
en die heb je ook heel mooi opgeknapt Lex, mooie serie foto’s van de opknapbeurt van de Mora
heel mooi gedaan Lex
@Singelhoesjes allemaal die 1 na laatste foto Rodania kan ik niet lelijk vinden op een paar plekjes na, halve duim
Bij de volgende reeks: Olma , rest
@Macx allemaal een
alleen 3e reeks Brixon , rest een dikke
4e reeks: Couny , de rest een
5e reeks: eerste Certina maar de andere Certina’s een vette
6e reeks: eerste allemaal een
7e reeks: foto 1 t/m 3 foto 4&5
laatste foto merk eindigt op Vis
@Macx ga verder met Corect, sorry toch een
2e en 3e Corect rest van de foto’s in deze post
daarna verder met Cyma Delano’s
DelBana
en mooi opgeknapt
Dan de laatste in deze post, kan ik nergens vinden, maar zeker een
Hoop dat niemand boos is, ben gewoon eerlijk geweest . Maar wel allemaal bekeken
Discussie met Assie over je opgeknapte Comos, vind ik dus echt top . Maar ja Assie is ook eerlijk en zegt "ouwe lllen horloge", dus ik zeg, past dus mooi bij mij, ben een ouwe ll toch
@fredpanarai1 Je dacht toch niet, dat je al klaar was? En qua je kritiek: Daar ben ik het wel mee eens. Maar soms verzamel je ook de niet zo mooie horloges. Ook die hebben bestaansrecht…
Hartelijk dank voor de moeite en de beoordelingen van de klokkies, de komende dagen ga ik er nog enkele posten.
Een Yema! Mijn Seiko’s hebben nog te weinig patina.
Wat een fraaie rakkers allemaal weer!
Leuke vintages komen voorbij idd vooral van mijn mede verzamelaars, is leuk om te zien wat er allemaal in die verzamelboxen zit.
In Zweden wel hoor, alleen… daar kom ik niet zo vaak
Mooie horloges @singlehoesjes, Peter! Ik weet dat jij er op gesteld bent om je horloges ‘dans son jus d’origine’ te houden, maar ik word altijd zo verdrietig bij het zien van die mooie exemplaren met al die gescheurde en gebarsten glaasjes. Ieder zijn voorkeur en dat respecteer ik, maar dit moest mij toch even van het bloedend hart.
Ik zou ook een beetje verdrietig van worden