Mwoah dit is wel een heel cheap penanker uurwerkje… echte meuk
Ik bedoelde meer dat er genoeg mensen zijn die denken dat een duur horloge per definitie veel beter is dan een goedkoop horloge en dat die langer en beter blijven lopen. Ik heb het dan niet over de afwerking, alhoewel die soms bij goedkope horloges ook goed zijn .
Mijn bescheiden collectie Russische horloges:
De Vostok Scubadude
De Vostok Radioroom
De Vostok GMT Master
De Vostok Panerai
De Elektronika LCD (Remake)
Ik ben er nu doorheen, had natuurlijk maar 2 Oost-Europese horloges. Nu mag @Assie62 de andere 2 (die eerst van mij waren) deze week gaan posten
Van Peter ooit begrepen dat dit ondanks het Britse ‘accent’ een rasechte Oost-Duitser is
En, op de achtergrond nog een andere Oost-Duitse cheapo - 'n quartz versie van Glashütte
Jij hebt er ook aardig wat! Mooi gevarieerde collectie ook.
Ludmilla, mijn lerares Russisch, zou blij zijn met je Pobeda’s. Toen ik over mijn hobby vertelde vroeg ze als eerste of ik ook een Pobeda had.
Die heb ik nou net niet.
Misschien wil Peter je wel wat gunnen, nee heb je, ja kun je krijgen toch
Ben je nu dus Russisch aan het leren, kan je niet naar Rusland toe. Dat is wel balen, hopen dat het met een paar jaar weer mogelijk is.
Bedankt!
In het verleden zocht ik op Etsy vaak naar Russische hologes, die kwamen dan meestal uit Oekraïne of Polen. Ik geloof dat ik 9 Pobeda’s heb.