Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

10 likes

9 likes

8 likes

11 likes

Gefeliciteerd met je NA, het is je laatste nieuwe aanwinst maar dan weet ik natuurlijk niet wanneer dat was :wink:. Maar wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand: en past prima binnen het thema :+1:

2 likes

Ben benieuwd Richard, je hebt mazzel bij postnl werken ze zelfs op zondag nu :smiley:. Is ie niet op tijd binnen, mag jij een plaatje van het net plukken en hier posten :ok_hand:.

Je hebt groot gelijk Eddie, die gifkikker is echt een mooie :+1:.
Die OA had je ook voor morgen kunnen bewaren, had je vandaag nog tijd gehad voor een batterijtje :wink:
En ja hoor, vergeet ie bijna zijn werkhorloge. Had je dus 3 dagen kunnen posten hier :grin:. Ik plaats lekker iedere dag een ander horloge, houdt mij lekker bezig op het HF :smiley:

2 likes

Ha het is dat je het zegt, die Rolys kan nog net :wink:. Wel een beetje spreiden over de week anders ben je er zo doorheen :grin:. Is het wel vol te houden met flexbandjes om je pols of scheer je een klein stukje van je pols, zijn echte harentrekkers :smiley:

1 like

Toppie man, en spreiden over de week he :wink:. Die Constellation is echt wel kicken :+1:

1 like

Geen punt kan wel 2 weekjes vullen - ben ik bang. En vlg mij ben ik niet de enige :nerd_face:

1 like

Ha Wilko, foto 1 en foto 4 vind ik twijfelachtig :smiley:. Maar jij hebt er nog wel een paar meer om deze week te posten.
Tijdens de vakantie mocht Assie ook nog een horloge uitkiezen, kwam die verkoper met een ovaal model. Vond ik wel een mooie Tissot, Assie (lekker eigenwijs) dus niet. Ben alleen de naam van dat model kwijt.

1 like

Mooie foto :+1:

2 likes

Foto genomen met opperdoezer ronde

4 likes

Hele mooie Bulova Robert, gradient wp noemen ze dat toch? Zou die graag willen hebben, kijken hoe die om de pols staat :wink:

1 like

1 like

Moest ik ff opzoeken, kom ik bij een aardappel uit :grin: wist niet dat je daar ook mee kon fotograferen :wink:

Nou ja, je zegt zelf al jaren dat je kippig bent.
Dat blijkt hier dan wel weer uit.

1 like

Kan ik niet tegenin gaan en wordt met de dag erger
stuck_out_tongue_winking_eye
Maar serieus, moet echt weer naar de oogarts. Zelfs ondertiteling lezen op tv wordt al een probleem en ik ben verdorrie nog een jonkie :grimacing:

1 like

Laat ik voor nu even een plaatje van het internet zien.
Uitgebreid verhaal volgt als ze binnen is.

3 likes

Ik heb nog goede ogen maar de letters die iedereen gebruikt worden steeds kleiner.

1 like

Zal er voor vandaag nog 1 extra plaatsen, weet dat er een lid is op het HF die hem graag zou willen hebben :wink:
![20230315_155635|375x500]
(upload://no04UenhBAO4APQZea2xIEH9vqI.jpeg)
In het echt is die Armor nog mooier om de pols, zeker als het licht erop schijnt.