Toen heb ik een grotere tv gekocht.
Kan ik je echt aanbevelen.
Die houden we erin, heb gewoon goede ogen. Ligt aan de letters en foto’s @Eddie en aan de tv’s natuurlijk
Dat heb je helemaal juist Ferry. Zou niet misstaan om jouw pols…
Sorry, ik had stomweg niet goed gelezen, had alleen “niet rond” gezien
1 en 4 zijn niet twijfelachtig, die zijn gewoon hartstikke rechthoekig
Kan hem nu niet meer aanpassen, maar ik heb er inderdaad nog wel een paar voor de rest van de week.
Strafwerk!
Ik zal schappelijk zijn Wilko, normaal 50 regels strafwerk. Maar daar je het zelf al aangaf, 5 x “ik zal voortaan goed de inleiding van Ferry lezen” Maar ik had het over die ovale Tissot, die Assie niet mooi vond. Neem aan dat jij die zeker wel hebt, dus die zie ik wel verschijnen deze week
Ik zit even heel hard te denken, maar een ovale Tissot, schiet me zo even niet te binnen dat ik die heb
Oh ja, de strafregels:
Ik zal voortaan goed de inleiding van Ferry lezen.
Ah die, ja mooi ding. De damesversie daarvan is er inderdaad ook met blauwe plaat.
Heb wel een iets gelijkende vintage versie ervan:
Vintage keuze is reuze, laten we hier maar mee beginnen. Een aantal Gruen dames:
Of wat “moderner”, maar volgens mij nog steeds vintage
Ik heb nog genoeg over voor alle dagen van de week, geen probleem, denk dat een weekje extra ook nog wel zou lukken.
En ik weet niet waarom mensen zo klagen over die fixoflex bandjes, ik heb er nooit last van gehad en nog nooit ook maar 1 haar kwijt geraakt.