Ik heb er een aantal
Waar pakt ie dat licht op in de chronomasters? Meestal zie je wel ergens op een plaat van die ‘ringen’ zeg maar
Goedenavond thema vrienden, het nieuwe thema duurt voor de verandering dit keer tot 2 januari 2025. Het nieuwe thema wordt: “vanaf maandag 16-12-2024 tot 2 jan. 2025 gaan we feestelijk het jaar 2024 uit”. Vanaf post 1244.
Iedereen kan met dit thema meedoen, van horloges van €2,00 tot je duurste horloges.
Heb ik dan helemaal geen voorwaarden, ja natuurlijk wel, mag simpel maar ook weer niet te simpel.
Voorwaarde is wel dat je een horloge plaatst die met de kerst en of oud&nieuw te maken heeft. Met oud&nieuw denken natuurlijk ook veel leden aan vuurwerk, dit mag zolang het maar legaal vuurwerk is. We willen immers geen ongelukken tijdens de feestdagen.
En je kan iedere dag een nieuwe foto(s) met een ander horloge posten en voor diegene die een grote collectie hebben, ga lekker los tot 2 januari
Ben benieuwd naar de creativiteit van de themavrienden en of we aan de duizend foto’s komen .
Voor de duidelijkheid, elk horloge kan dus meedoen tijdens de feestdagen, maak er iets leuks en gezelligs van.
Maak een leuke foto en natuurlijk een leuk verhaal erbij maakt het nog leuker .
Iedereen kan dus weer meedoen met zijn/haar horloge, niemand is uitgesloten dus ook @Jur en @Henrik niet, ook de vintage en Rolex boys/girls en natuurlijk iedereen uit alle topics van algemene horlogepraat zolang het in het thema past en er een horloge op staat. Hou het wel on-topic zodat we geen problemen krijgen en we met feest en een knal 2024 gaan verlaten.
Lang verhaal wellicht, maar ik hoop dat jullie dit jaar genoten hebben van de themaweken horloges in 2024 en dit doorzetten naar 2025 .
En natuurlijk wens ik iedereen fijne kerst en een goed uiteinde van 2024:
Ik begin bescheiden en trap af met de kerstman en de Longines zulu time GMT en op naar de 1000 foto’s
.
en zie, zelfs Hamilton vliegt mee met de stuntduiker van Seiko

Dan trap ik af met de allereerste van m’n zeveneneenhalve Omega’s die mij al jaren trouw de juiste tijd aanwijst
en zo is het hele jaar kerst, zijn altijd wel prikkelende dagen vind ik
Is Assie mij toch weer voor geweest, nou dan plaats ik toch lekker 2 foto’s anders komen we nooit aan de 1000 foto’s
En zoals jullie zien, weer wat vastgoed gekocht🤪
Die foto’s passen ook mooi hier Ferry.
Natuurlijk ga ik die daar ook posten, als iedereen die bij jou gepost heeft dat ook hier doet kom ik vanzelf op de 1000 horloges, oud&nieuw meegerekend natuurlijjk