Wist niet dat er al n kleinere uitvoering v was uitgekomen. Nice
Nog steeds geen klein horloge, maar lijkt me een stuk draagbaarder dan de “gewone” connect. Met mijn 16 cm polsen is dat echt niet te doen.
4x p.w de sportschool in dan past ie vanzelf toch, maar ja dan heb je weer het nadeel dat je alle Tissot’s moet aanpassen aan een dikkere pols .
Maar misschien zou je de connect sport eens om je pols moeten zien en wie weet valt het heel erg mee. Je weet dat ik best wel horloges heb die flink aan de maat zijn en toch vallen ze kleiner uit om de pols
4x p.w. de All You Can Eat in en dan past ie ook vanzelf toch
En wat Fred zegt, irl kan ie kleiner vallen, zoals bv bij de Seiko Turtle.
Heb zelf de oude T-Touch Expert, die is ongeveer even groot als de nieuwe connect sport. Kan niet zeggen dat ik die Expert klein vind vallen, maar het is net te doen. Dus sluit niet uit dat er ooit een connect Sport komt. Maar eerst mogen de prijzen nog wat zakken .
Hier de expert op mijn pols:
(Niet Solar, dus alvast voor de vrije keus

Hier verscheidene solars in de collectie:
Mijn Casio Oceanus:
Mijn aloude Citizen Ecodrive-je:
En een JDM Citizen Ecodrive:
Thema suggestie: horloges, waarvan het glas niet vlak is, maar een ronding heeft (bijvoorbeeld Bulova Curv)
Dank je Eddie, hoe meer ideeën hoe beter zou ik zeggen. ff 52 thema’s uit je mouwen schudden is echt niet niks hoor, dus alle hulp is welkom
Hoera het is weer vrije keuze dag, hoef mij nergers aan te houden toch. Dan maar een automaatje om de pols .
Fijne zondag iedereen
Edit: vanavond maak ik een thema bekend die doorloopt tot 2 januari en waaraan echt iedereen mee kan doen, dus ga maar alvast spitten in de boxen en spreidt je horloges over de dagen tot 2 jan. vanaf donderdag 2 jan. t/m zondag 5 jan. een korte themaweek, dus is die zondag geen vrije keus. Meldt het maar alvast even voor de zekerheid