Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Ik dacht ook dat ik niet mocht meedoen, maar wat blijkt, ik heb nog ergens deze halve Tissot ripoff liggen :rofl:

2 likes

Ja, je moet nog oppassen ook, één verkeerde inzending en je krijgt strafwerk! :frowning:

1 like

Hier net zo, van de 14 (bijna 15 :smile:) datum-horloges niet één met grote datum :face_with_spiral_eyes:

6 likes

Goedemiddag Thema vrienden, lastig is dit thema he :wink:. Maar ik zal enige coulanche toepassen en de volgende horloges ook goedkeuren.
Dus voor de duidelijkheid, het moet een groter DATUM venster zijn dan op de meeste merken. Dus geen dag en datum venster, maar uitsluitend een datum venster, Van de volgende keur ik deze goed:
De DNKY van @Singelhoesjes is duidelijk groter dan de algemene datums. Dan de Seiko van de @Knutselkoning die keur ik ook goed.
Dan die van @Eddie, grensgevalletje, maar oke is digitaal maar groter dan de kleine datumvensters.

Helaas moet ik de volgende afkeuren, zoals de Pulsar van Rhys. De Omega van Jasper en de Omega van Gerard.
Dus nu doe ik duidelijk flink water bij de wijn, zodat er toch wat meer leden mee kunnen doen. In de volgende post, nog wat voorbeelden en die zijn zeker aanwezig op het forum. Eerlijk is eerlijk, gepikt van het net anders krijgen we weer huilie huilie van Eddie :grin:. Doe ik zo mijn best voor leuke thema’s wil hij (die mafioso) mij gewoon dumpen in een meer.
Dus iedereen die eigenlijk strafwerk verdient, zal ik deze keer ontzien. Maar de eerstvolgende is echt de Sjaak en krijgt strafwerk!!!

Maar 1 troost voor iedereen, bij het volgende thema kunnen een hoop leden mee doen, welke dat is ff afwachten tot volgende week :wink:

4 likes

Sorry, had gewoon geen zin om naar de kluis te rijden :wink:

5 likes

Das helemaal prima, maar dan niet van die kinderachtige straffen als strafregels.
Kies hier maar uit.
Screenshot_20250113-182451_Google

Screenshot_20250113-182440_Google

5 likes

Nee nee, met strafwerk moet je er wat voor doen. Plaatjes daar kijkt men gewoon naar. Maar Eddie zal je eens wat vertellen, 6e klas lagere school.
Indo docent, maakte je het te gek kreeg je tikken met een Spaans rietje en dat voelde je echt wel en als ik dan thuis erover klaagde, kreeg ik straf toe. Tja, was echt geen lieverdje en nu nog steeds niet :wink:

edit: heb je afbeeldingen wel opgeslagen :smile:

1 like

Hé ho. Vertel mij wat over lijfstraffen.
In 1960 op de kleuterschool bij de nonnen gekomen en in 1962 op de lagere school gekomen waar de geestelijkheid nog een dikke vinger in de onderwijspap had. Noem mij maar gerust ervaringsdeskundige.
100 % off topic, maar daar is TS mee begonnen.
Dus dan mag het.

1 like

Ook aan zoiets kan je denken in het thema :smiley:

3 likes

Oh, mooi, dan mag deze ook:

8 likes

Ben in een vrolijke bui, tja wanneer eigenlijk niet.
image

2 likes

10 likes

7 likes

Toch wel groter dan standaard.
Als ik maar geen strafwerk van Ferry krijgt. :blush:

5 likes

6 likes

Als TS moet ik wel wat posten, ook al is het gepikt van het net :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijne avond iedereen :+1:

4 likes

EDOX Big date :slightly_smiling_face:

6 likes

8 likes

De Kings of Big Date

ok, twee koninkjes dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes