Mijn laatste ook best groter als normaal…
Het tweede cijfer is groter dan de eerste ook best apart…
Ook wel een leuk horloge met een big date , morgen laatste dag van dit thema. Zondag weer vrije keus en dan kom ik in de avond weer met een nieuw thema, kunnen wel meer leden aan meedoen
fijne dag/avond iedereen
Dan moet ik het even zo doen, horloge is in mijn bezit, maar is vrijwel direct weggebracht voor een service.
Goedemiddag themavrienden, laatste dag van dit thema. Morgen vrije keuze dag en maak ik in de avond een nieuw thema aan. Dus nog even lekker posten in dit thema
Fijne dag/avond iedereen
Vandaag deze handwinder limited NR 87 van 500 stuks om…
Blijft een mooie wijzerplaat vind ik…
Fijne en gezellige zondag allemaal.
Vrije keuze dag, dus vandaag mijn zojuist aangemaakte n/a om de pols.
Vanavond maak ik het nieuwe thema bekend
Fijne zondag thema vrienden, vanavond maak ik het nieuwe thema bekend. Dus vandaag nog kans om je vrije keuze horloge te posten
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “show je horloge zonder een dag of datum aanduiding”, dit vanaf post 1599
Het vorige thema was voor veel leden een beetje lastig, laat ik het nu maar eens 180 graden omdraaien.
Dus nu eens zonder een dag of datum aanduiding op de wp, moet toch makkelijker zijn dan het vorige thema.
Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap dan weet je wat ik bedoel en hou je aan dit thema.
Ik was best wel coulant in het vorige thema, dus weinig strafwerk gegeven .
Dit thema is voor veel leden goed te doen, dus zal komende week strenger zijn
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, moet dit keer goed te doen zijn.
Heb je dus meerdere horloges die in dit thema passen, probeer het dan over de week te spreiden en niet alles op 1 dag posten.
Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk .
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag.
Ik trap vandaag af met de Citizen Tsuyosa en met de representor van @Brunmontagne met de Lapis Lazuli wijzerplaat. Beide dus ZONDER dag of datum aanduiding.
En natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek , en een beetje zon kan ook geen kwaad
Wens iedereen een leuke themaweek