Elgin gemaakt in Amerika,
Hamilton
Waarom vinden ze dat niet leuk?
Dat weet ik niet. Dan krijg je een pop-up met een waarschuwing dat het beter is om niet allemaal losse posten achter elkaar te plaatsen en dat het beter is om dan je posts of antwoorden in één bijdrage te combineren. Ok… Maar soms kan het niet anders.
Ik lees af en toe ook zoiets dat het niet toegestaan is om meer dan 5 foto’s in één post te plaatsen. Maar dat ik (ook) onzin). Ik maak vaak genoeg artikelen met heel veel foto’s en die gaan er allemaal zonder problemen in. Het enige wat niet kan is meer dan 5 tags ( @ verwijzingen naar een forumlid) in één post. Dan weigert het systeem je post te uploaden met de foutmelding dat er niet meer dan 5 tags zijn toegestaan.
Bij het thema, ‘Patina …’ plaatsen we wel tien foto’s in 1 post want je kunt max 5 posts achterelkaar doen en dan wachten tot er een post komt van iemand anders en dan kun je weer vijf posts doen. Als die persoon nog niet heeft gepost dan kun je de posts die je hebt gedaan nog aanvullen met meer foto’s, voor elke post heb je daar 1 uur de tijd voor, na dat uur kun je dat niet meer doen.
Om ruimte op de servers te besparen halveer ik mijn foto’s van 4 mb per stuk naar 2 mb.
OK, dat wist ik allemaal niet. Dank voor de info. Waar heb je die regels gevonden?
Ik ben daar gewoon achter gekomen, als je de zesde post wilt doen krijg je de melding dat je max vijf kunt doen en dan moet je wachten tot iemand anders iets post, dat is om logische redenen, spam detectie, en dat je natuurlijk niet alleen voor je zelf post maar dat er een mooie verdeling komt.
Maar je kunt wel je gedane post aanvullen.
Je komt er vanzelf achter als je veel post, het zal best wel ergens staan vermeld maar ik weet niet precies waar.
Thanks Lex.
De kast ontwerp en caligrafisch thema bevallen mij wel, heeft toch iets " apart "
En niet vergeten de bijzondere armband met firma logo.
Prachtig! Stoer ding.
Das pas een origineel ontwerp, fraai
Vandaag nog even wat posten, hoop dat ik niet de fout inga met Hamilton en Invicta. Maar goed dat hoor ik dan vanzelf wel, met de Timex zit ik iig wel goed
Wens iedereen een fijne avond en wat verkoeling
Oeps, bedenk mij dat ik ook een Bulova heb
We hadden besloten dat Hamilton en Invicta gewoon mogen, je bent vergeten het strafwerk protocol over te geven aan me, dus lekker mild met alles geweest
Ben ik je heel dankbaar voor, dat weet je. Bedoel je hulp natuurlijk en daarnaast heel blij “geen strafwerk met dit warme weer”
edit: pb nog gezien?
Gezien, en alles in place voor het volgende thema
En voor iedereen die mee leest, Ferry doet nog even geen themaweken, dus ik neem nog twee weken waar ( met jullie goedkeuring)
Morgen volgt nieuw thema, bedacht door @Lexaf
Maar eerst morgen vrije dag dus post dan gewoon wat je leuk vindt om te delen, en dan 's avonds het nieuwe thema
Top , tis niet dat ik er even geen zin in heb maar het komt nu allemaal een beetje lastig uit. Dus heel veel dank en die goedkeuring zit wel goed, geloof mij maar
En nu begrijp ik nog meer hoe @Jurk soms de druk ervaart en je het af en toe moet uitstellen
Jullie moeten mooi gaan genieten van de bruiloft die eraan komt.