Themaweken : toon je microbrandhorloge vanaf post 2359

De discussie wordt voortgezet vanaf Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1) - 4106 van Assie62.

Eerdere discussies:

1 like

Geen post 3742 te vinden.

Maar ik kan wel meedoen

28 likes

22 likes

Doe je dat bij je salaris ook, cijfers wisselen :wink:. Het was post 3724 :smiley: Maar pas het nu even aan naar post 1 :+1:

4 likes

Ja, geeft me meer budget voor horloges.

5 likes

Gewoon ook een paar red pointers :heartbeat:

15 likes

15 likes

Ik zie FF niets meer van @Macx - nog aan het verven?!? :yum:

4 likes

15 likes

20 likes

Nee die is op Tradera aan het zoeken naar horloges met rode secondewijzers en druk met bieden… :rofl:

7 likes

Het is geen wedstrijd…

4 likes

Haha, jammer :yum:
Ik wilde net mijn pakje met rode Enicar secondewijzers in het blauw posten :grin:

3 likes

En ik sprong al een gat in het dak dat ik er 4 had… :partying_face::+1:

4 likes

12 likes

Deze kwam vandaag binnen en meteen onderhanden genomen.
Weer een wekker erbij!

16 likes

Gefeliciteerd met je wekker :+1:, dat ie je maar goed wakker mag maken :wink:. Nu ben ik toevallig ook op zoek naar een horlogewekker die een pokke herrie maakt zodat ik vroeg uit mijn nest kan komen. O ja, Macx is voor mij op zoek in Tradera voor zo’n horloge :smiley:

2 likes

Je mag deze overnemen hoor. Maar ik moet eerst nog een andere kroon op het alarm zetten. Van de cricket-wekkers die ik heb is dit de luidste. Ik heb wel een echte bel- zakhorloge. Maar die is erg radioactief!

5 likes

Top man, laat maar weten wanneer je hem klaar hebt :+1: :+1: :+1:. Zakhorloge hoeft niet, ga ik straks nog licht geven ook :wink:

2 likes

nog een beetje werk aan :laughing:

deze kan ik al wel dragen

16 likes