Themaweken : “toon je titanium horloge” dit vanaf post 3604

5 likes

@Henkjan91 , melden in het Attesa topic aub

:smile::sunglasses:

2 likes

Kan iedere week hoor, heb je geen horloge die bij het thema past heb je altijd nog de zondag met de vrije keuze :wink:

1 like

Leuk je reactie, ik dacht al, zou die nu helemaal niet reageren? Normaal schrijf ik altijd in mijn inleiding spreiden, was ik dit keer vergeten. Maar als jij gewoon in 1 klap wil reageren is dat prima, hou er wel rekening mee dat de zondag altijd vrije keuze is. Kan je 1 van je mooiste horloges posten als je dat leuk vindt :wink:

1 like

Leuk @Henkjan91 ook deze rustige Attesa tegen te komen :+1:, lees je mee @daffie kan ook met een hele rustige wp :wink: noemen we deze quiet mother in star trek :smiley:

1 like

Dan kan ik zeggen dat ik in spannende verwachting ben van een Attesa :grin:

1 like

Ik doe het niet om recalcitrant te zijn, maar maandag is mijn rustigste dag van de week. Zondag vrij posten; zal proberen het niet te vergeten!

1 like

Nog maar eentje, C60 Elite :sunglasses:

7 likes

Ik had hem nooit moeten verkopen destijds ENORM veel spijt van.
Submersible 025.

5 likes

Van de Tsukiyomi had ik al meer foto’s verwacht. Volgens mij zwerven er best een aantal op het forum.

5 likes

Spijt komt na de zonde Erik, ze verklaren mij soms voor gek dat ik nog nooit een horloge heb verkocht. Kan ik er dus ook nooit spijt van hebben, nou ja, soms kan een horloge tegenvallen. Dan leg ik die een tijd weg, en dan weer eens om de pols en valt het weer heel erg mee, zie je net weer andere dingen :wink:

5 likes

U vraagt en wij draaien :smiley:

7 likes

12 likes

Haha ja idd. :sweat_smile:

Greetings from The Dark Side…:sunglasses:

:nerd_face: verrassend…:wink:

4 likes

7 likes

Wissel!

5 likes

5 likes