Hallo allemaal,
ik heb een mooi horloge gezien op internet van het merk theorema.
nou zie ik overal dat deze horloges normaal zo duur zijn maar ook overal afgeprijst voor rond de 240,-, kan iemand me wat meer hier over vertellen
groetjes Rik

Hallo allemaal,
ik heb een mooi horloge gezien op internet van het merk theorema.
nou zie ik overal dat deze horloges normaal zo duur zijn maar ook overal afgeprijst voor rond de 240,-, kan iemand me wat meer hier over vertellen
groetjes Rik
Die ‘adviesprijs’ durft niemand er voor te vragen hoor, da’s een lokkertje om jou het gevoel te geven veel korting te krijgen.
Volgens mij zit in dit soort horloges vaak een Chinees uurwerkje en dat hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, maar voor die prijs vind ik het persoonlijk wel een beetje vage gok die je neemt.
Maar gelukkig valt over smaak niet te twisten en geldt naar mijn idee nog altijd, dat als jij het het geld waard vind je het gewoon moet doen. Die middelste ziet er inderdaad wel gaaf uit
Ik wist dat het me bekend voorkwam, deze lijkt er wel erg veel op:
Pionier Florida Diamond Automatic
http://watch2day.nl/vandaag/11353/pionier-florida-diamond-automatic
ja inderdaad hij lijkt er heel erg op.
ook van die rare aanbiedingen enzo twijfel heel erg om hem te kopen heb geen idee wat ik koop en kan hem ook nergens passen ofzo want geen een winkel verkoopt het
Hallo Rik, gebruik de zoekfunctie eens (alle datums), en zoek op “plakmerk”. Er komen dan een groot aantal topics boven, met vragen over dergelijke horloges.
die site heb je zulke horloges voor 3 tientjes zal dat echt zoveel verschil zijn als die horloges die ik heb gezien ?
Nee. Geen verschil… gewoon plakmerk. Ik noem het net geen troep.
Als je het mooi vindt… lekker kopen
die site heb je zulke horloges voor 3 tientjes zal
dat echt zoveel verschil zijn als die horloges die
ik heb gezien ?
In naam.
Ik wil het niet beter weten dan de rest hier, want dat is ook absoluut niet het geval.
Maar je hebt een topklokje in huis en je hoopt er, en dat is uiteraard je goed recht, zwaar op te verdienen.
Als je dat dan gaat inruilen voor dit ?
Dan durf ik toch te zeggen…koop een Horloooge !
Maar je hebt een topklokje in huis en je hoopt er,
en dat is uiteraard je goed recht, zwaar op te
verdienen.
Dispar vulgo is prima, maar waar is dit een reactie op :S
hier op
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2466342
vinrouge Schreef:
Maar je hebt een topklokje in huis en je hoopt
er,
en dat is uiteraard je goed recht, zwaar op te
verdienen.Dispar vulgo is prima, maar waar is dit een
reactie op :S
hier op
Dank. Nu is het me duidelijk.
Maar het is wellicht geen goed gebruik, om in een andere topic, terug te komen op een eerdere. Ik begrijp de zorgen van vinrouge, maar het maakt het niet bepaald te begrijpen voor de gelegenheidslezer
Zorgen ? :S
bedankt voor jullie reacties ik wil gewoon ff iets wat ik niet zonde vind als het kapot gaat of beschadigt raakt. wat is dispar vulgo ook een merk ofzo?
Heb inmiddels ff 4 horloges besteld op miniinthebox en ben heel benieuwd zien er super gaaf uit op de foto maar dat is nog maar de vraag als ik ze straks in ma hand heb of het ook een beetje degelijk aanvoelt
Probeer theorema nog eens andersom te schrijven…misschien is dat nog wat ?
Zorgen ? :S
De zorgen dat hij geen “Horloooge !” koopt?
http://i1131.photobucket.com/albums/m558/madfoxhou
se/2-3-2009-12-25-hh_zpsdeb5f82d.jpgProbeer theorema nog eens andersom te
schrijven…misschien is dat nog wat ?
en dan zonder die “o” ?
Even googlen.
Dispar Vulgo.
Afwijkend van de grote massa. Maar ook van het gepeupel.
Zonder enige vorm van pretentie uiteraard, da’s weer wat anders en verwerpelijk.
Maar terug naar wat écht belangrijk is. VIER horloges ? Dewelke dan ?