Theorema

Hallo forumleden,

Ik ben op zoek naar een betaalbaar “skeleton” horloge en ben na lang zoeken op dit horloge gekomen: Theorema skeleton “Monte Carlo”.

Nu is deze alleen maar middels online sites te koop en kan er heel weinig reviews over vinden. Ik wil dus graag weten of de prijs/kwaliteit verhouding goed is en of het geen replica/“nepper” is.

Nu heb ik op dit forum dit topic (http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,5742) kunnen vinden, waar dit merk als “plakmerk” wordt genoemd. Op zich heb ik hier geen probleem mee als de kwaliteit maar behoorlijk is en ik met +/- €150 niet alsnog veel te veel betaal.

Mocht het hier om een replica gaan geef dit dan even aan en dan mag dit topic dicht, aangezien dit niet is toegestaan volgens de forumregels.

Alvast bedankt.

eey

theorama is een plakmerk. Kwaliteit staat niet in verhouding tot de prijs. Er zijn betere alternatieven zoals Seagull (duurder) Tao, Parnis. "Onze " kenner is MartinB. Mocht hij niet reageren op deze topic dan moet je hem een berichtje sturen. Succes!

hhary, bedankt voor je reactie. Ik was er al een beetje bang voor, vandaar mijn post.
Heb inmiddels al een mogelijke alternatief gevonden bij Tao. Goeie tip!

Ik zal ook eens contact zoeken met MartinB. Mogelijk kent hij ook nog wel wat merken.

Zoals HHarry al zei, is €150 nogal aan de prijs voor dit model. Ik heb zelf een euro of 50 voor ditzelfde horloge betaald. Kon alleen de gouden vinden toendertijd, terwijl ik liever de stalen wou, maar voor dit soort over the top modellen kan het eigenlijk wel weer :smiley:

Groeten,

Martin

Mmm €50 om €150, dat is een aardig verschil. Denk dat ik hem idd dan maar laat liggen.

Overigens hebben ze blijkbaar meer modellen onder dezelfde naam gemaakt aangezien die ik heb gezien toch echt een ander is.

Hieronder diegene die ik gezien heb.