De eerste review van Michael (@TheStig) op het forum, een prettige ervaring, prompte betaling, een aanrader! Veel plezier met het horloge en de hobby🙂
Alweer een tijdje geleden een Breitling verkocht aan @TheStig.
Leuke deal gesloten en nog even gekletst over horloges. Topper! Bedankt en wellicht tot in de toekomst
Michael @TheStig op bezoek gehad en gezellig over horloges (niet uitsluitend) gepraat.
Michael ging huiswaarts met een prachtige bronzen Meistersinger.
Het was mij een waar genoegen! Wellicht nog weer eens tot ziens. Draag het horloge in goede gezondheid.
Leuke communicatie met TheStig (Michael), toffe kerel. Pluim hoe hij meegedaan heeft met de veiling t.b.v. Turkije en Syrie, heeft zijn hart op de goede plek. Heeft de Rolex sleutelhanger inmiddels binnen en gaat aan zijn sleutelbos.
Ik vind Michael echt een aanrader als je een horloge wil kopen of verkopen.
Nogmaals Top Michael voor je bijdrage aan de veiling
Gisteren mijn Pagani Design Daytona Hommage verkocht aan Michael (@TheStig) vlotte communicatie en betaling.
Kortom een prima kerel om zaken mee te doen.
Prima zaken doen. Komt op afgesproken tijd, en rond de transactie op prettige af.
Zoals de fransen zeggen; gerne wieder!
Ontzettend leuke deal met Michael (@TheStig) kunnen maken ten gunste van KiKa.
Als kersje op de taart heeft Michael zonder te vragen 50% extra overgemaakt aan KiKa. Daar kan ik alleen maar mijn waardering voor uitspreken! Alle kleine beetjes helpen. Dank je wel Michael en veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Vijf sterren!