THEY ARE BACK. #Baselworld2018 - Omega

Return of the Jedi?
Omega Seamaster Jedi komt terug?

Dan zal de prijs ook navenant zijnā€¦ maar wie weet geen tramrails meer in de band! :tada:

2 likes

De prijs van een Speedy is ook al jarenlang onveranderdā€¦
Maar zoā€™n teaser slaat natuurlijk nergens op. Vast weer een nieuw model tussen de 1047593 andere opties.

Ik weet zeker dat er ook dit jaar een Speedy limited edition uitkomt, zoals gebruikelijk. Iets met Apollo 8 heb ik me laten vertellen

1 like

Dat kan ik me niet voorstellen. Samen met o.a. de wijzers en bezelrand is dat het typische Smp design.

Die horen er bij. Afwachten maar :slight_smile:

2 likes

OF het is een limited edition voor zoveel jaar geleden Bond Omegaā€¦

4 likes

Hahaha! Ook nog!
Het lijkt wel haast een Bond film. Zoveel vaste ingrediƫnten en toch weer een net andere verhaal/design.
De Smp is duidelijk het ultieme Bond horloge :grin:

4 likes

:wink:

Apollo 8 stond deze week al een paar uur online. Was in een Basel 2018 menu opgenomen. Helaas nog niet met een afbeelding.

Ik ben benieuwd waar ze mee komenā€¦hier kan ik niks van makenā€¦

2 likes

Excuses als deze al gedeeld werdā€¦

https://www.fratellowatches.com/baselworld-2018-omega-speedmaster/

1 like

Tweede deelā€¦

1 like

3e deelā€¦

1 like

Kreeg net een mail van Omega het wordt een Seamaster met een laser.

2 likes

Ah ā€¦ laser :slight_smile:

1 like

Een reissue van de Darth Vader en de Skywalker? :hugs:

1 like

Een nieuwe Seamaster met wave dial is dus in feite bevestigd met de meest recente teaser. Ik vind het een goede zet van Omega. De huidige generatie Seamaster is prachtig, maar mist in mijn optiek toch iets.

2 likes

Terug naar de wave dial is zeker verstandig. De huidige is mooi natuurlijk, maar IMO te dressy. Deze wordt dan hopelijk meer tool zoals hij ooit was.

3 likes

Er wordt ook gespeculeerd over een Ultraman heruitgave.