Thijs Kremers

Deze week mijn Bulova Moonwatch verkocht aan forumlid Thijs @Thijs_Kremers :relaxed:

Zeer prettig en soepel lopende transactie. Vriendelijke communicatie en snelle betaling!

Hartelijk dank Thijs en graag tot een volgende keer! :blush::+1:

1 like

Citizen Orca overgenomen van @Thijs_Kremers, tot volle tevredenheid. Goede en snelle communicatie, en goed verpakt en snel verzonden. :+1:

1 like

NY0040 overgenomen van Thijs, snelle communicatie en goed verpakt aangekomen, bedankt voor het vertrouwen:+1:

1 like

Heb 2 PADI-zakken van Thijs overgenomen. Perfect verlopen! Vriendelijke communicatie, snelle verzending en leuk geprijsd. Top! Bedankt @Thijs_Kremers

Dik compliment voor Thijs_Kremers voor een leuke ruil :thumbsup:

Prettig contact en alles zoals beschreven, aanrader dus :slight_smile:

1 like

Fijne deal met @Thijs_Kremers gesloten. Soepel verlopen en zeer tevreden met de Citizen. :+1::+1::+1:
Bedankt Thijs!

1 like

@Thijs_Kremers heeft zojuist van mij een horloge overgenomen. Eigenlijk via MP, maar de soepele afhandeling is ook hier het benoemen waard.

Nogmaals hartelijk dank! :smiley:

Bandje verkocht aan @Thijs_Kremers. Prettig contact en razendsnelle betaling! Zo hoort het :+1:

1 like

Leuke Seiko overgenomen van @Thijs_Kremers . Nette deal, vlotte afhandeling, alles OK. Goed zaken mee te doen, maar dat was al bekend.

1 like

Horloge overgenomen van Thijs. Beschrijving helemaal accuraat. Alles prima verlopen. Betrouwbare verkoper.

1 like

Sarb033 verkocht aan @Thijs_Kremers Goede deal & vlotte communicatie.
Approved :+1::ok_hand:

1 like

Een horloge van @Thijs_Kremers gekocht. Prima deal: goede, vriendelijke communicatie, snel verzonden, goed verpakt en alles precies als omschreven. Aanrader!

2 likes

Na ruim twee jaar weer een keer een deal gesloten met Thijs. We waren het snel eens en dezelfde dag nog opgestuurd. Dus binnen 24 uur na eerste contact het horloge prima verpakt thuis.
Tot de volgende keer Thijs!

2 likes

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Top !
Leuke deal met Thijs kunnen maken
Goede en leuke communicatie
Horloge goed verpakt
Zeer snel verzonden !
Bedankt @Thijs_Kremers !!!
:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Snelle en prettige zaken gedaan met @Thijs_Kremers. Zeker voor herhaling vatbaar!! Veel plezier met de klok Thijs!

1 like

Een tijdje terug alweer mijn Seiko Brightz verkocht aan @Thijs_Kremers. Prettige communicatie en de deal was snel gemaakt. Aanrader!

1 like

Mijn beste,

Dat het bij de verkoop op ons onvolprezen HorlogeForum niet altijd om “de grote” van het object gaat,
doch dat het soms om een eenvoudig horloge-bandje kan gaan,
dat bewijst forumgenoot Thijs!!
Immers, een snelle en prettige communicatie een gedegen verpakking en een in “Optima Forma” verkerend horloge-bandje,
maken van deze forumgenoot een “Hoog-Gewaardeerde” forumgenoot!!
Thijs bedankt. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Tissot overgenomen van @Thijs_Kremers
Prima verlopen en een hele snelle en mooie deal gemaakt.
Reageert snel en vriendelijk en het horloge werd netjes verpakt en vlot verzonden.
Goed zaken doen en voor herhaling vatbaar.

1 like

Prachtige amper 2 weken ‘oude’ blue dial Tissot Gentleman ( silicium ) overgenomen tegen een zeer nette HF prijs waarvoor mijn dank @Thijs_Kremers

1 like

Mooie Tissot overgenomen, vlotte deal en fijne communicatie :+1:

1 like