Thijs Kremers

Lings vintage chonograaf overgenomen van Thijs, leuke deal, snelle afhandeling
aanrader !!

1 like

Ook top ervaring met Thijs, heb een Hamilton van hem overgenomen, erg vlotte afhandeling, duidelijke communicatie, en prima verpakt.

1 like

Hier ook een plusje voor Thijs.

gr, HJR

en alweer zo n transactie!
Als dit zo door gaat kunnen we het beter per buizenpost doen :slight_smile:

Hendrik

Hier ook een positieve ervaring, snelle afhandeling en duidelijke communicatie. Al met al een tevreden koper hiero.

Thijs is gister mijn Tissot komen ophalen, allemaal top gegaan!

Betrouwbare, goede koper

1 like

Horloge verkocht aan Thijs, prettige communicatie en vlotte betaling.

Absolute aanrader!:+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Thijs is voor mij prima, vintage gekocht ziet er netjes uit, vlotte communicatie netjes verpakt.
Aanrader met een plus +

1 like

Zojuist een horloge opgehaald bij Thijs. De communicatie was al top (alhoewel ik wat traag was :grin:), vriendelijk ontvangen en leuk ook om de collectie van een mede liefhebber te mogen bewonderen!
Aan te raden verkoper!

1 like

Daar sluit ik me bij aan. Diverse vintage horloges gekocht bij Thijs.

1 like

Een mooi horloge overgenomen van Thijs, prima comminucatie, goed verpakt.

Kortom prima zaken mee te doen.

1 like

Zojuist mooi horloge van @Thijs_Kremers overgenomen.
Snelle communicatie, snel verzonden, goed verpakt!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt Thijs!

1 like

Horloge verkocht aan @Thijs_Kremers. Snelle vriendelijke communicatie en vlotte betaling. Aanrader, top!

1 like

Yep, ook ook hier een dikke duim voor Thijs_Kremers :+1:

Een herhaling van wat hierboven staat, maar nogmaals het noemen waard… snellle en prettige communicatie, klasse verpakt, snel verzonden en horloge als beschreven, super!

Bedankt :smile:

1 like

Horloge van Thijs @Thijs_Kremers overgenomen. Vlotte afhandeling, prima communicatie en horloge goed verpakt ontvangen. Bedankt Thijs!

1 like

Met plezier verkocht aan Thijs Kremers, vlotte communicatie, supersnelle betaling, en meteen een berichtje bij ontvangst van het horloge. @Thijs_Kremers bedankt!

1 like

Horloge gekocht van @Thijs_Kremers. Horloge in perfecte conditie ontvangen zoals omschreven in zijn advertentie. Vlotte afhandeling en prima communicatie. Lijkt wel bol.com :wink:

1 like

Vandaag een omega seamaster gekocht van Thijs zeer snelle afhandeling en een goede communicatie
Deze persoon is een man van zijn woord ,zal zeker terug met Thijs zaken willen doen echte aanrader en eerlijke persoon :+1:

1 like

Vandaag een horloge ontvangen van Thijs, zeer netjes verpakt, duidelijk en vlotte communicatie en precies zoals beschreven! @Thijs_Kremers dank u!

1 like

Vlotte deal met Thijs. Prettige en snelle communicatie. Pakje goed verpakt en snel aangekomen.
Pleasure doing business with you! :+1:

1 like