Thijs1

Ook @anon32883561HF verdient een plek op de lijst met aan te raden forumleden. Een zeer snelle en prettige deal gemaakt voor een Seiko Samurai. Vlotte communicatie en goed ingepakt verzonden. Hartstikke bedankt!

1 like

Van @anon32883561HF heb ik op 14 juni 2019 een Rios struisvogelleer band, Cognackleurig gekocht.
Was zoals hij zei in topstaat.
Is na al die maanden nog steeds een goede horlogebandje.
Nogmaals bedankt!

1 like

Nogmaals een deal met @anon32883561HF gedaan, dit keer een verkoop. Weer naar tevredenheid. Prettige communicatie online, en een gezellig praatje bij de overdracht.

1 like

Ball fireman gekocht van @anon32883561HF, vlotte communicatie en verzending.
Zeker een aanrader!

1 like

De vriend van mijn nicht wilde graag een BB58 hebben. Deze via @Thijs1op het forum kunnen aanschaffen. Communicatie was perfect! Bedankt thijs, hij is er nogsteeds erg blij mee!

1 like

Van Thijs een horloge band van Corrigia gekocht. Mooie band voor een goede prijs. Snelle verzending. Goed contact.

1 like

Leuke deal gemaakt met @anon32883561HF :blush: Hier wordt een Swatch liefhebber blij van … dank je wel :pray:

5 sterren voor Thijs :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Leuke Citizen NY duiker overgenomen van Thijs. Omschreven als zo goed als nieuw. Niks van gelogen! Vlotte communicatie en toffe deal. Zeker aan te raden.

Dank je @anon32883561HF!

Ik heb een mooie Citizen Promaster diver mogen overnemen van @anon32883561HF. Kon het de volgende dag direct ophalen samen met een kop koffie. Het horloge was zoals beschreven zo goed als nieuw. Er was geen krasje te zien. Zeker aan geraden!

Een modset voor de casio van Thijs overgenomen. Goede communicatie en snel verzonden. Paar schakels waren niet aanwezig en na ff berichten goed en netjes afgehandeld👍
Zou zo weer van hem kopen.

Thijs probeert via PB horloges te verkopen tegen een hogere prijs dan dat hij zelf heeft betaald. Niet zo chique.

@anon32883561HF jammer dat je voor HF leden een horloge aanbied voor een bepaalde prijs en als puntje bij paaltje komt met een andere prijs komt. Snel de advertentie weghalen hier heeft dan geen zin. Plaats hem dan in eerste aanleg niet. Niet de charme van dit forum.

1 like

Verkoopmogelijkheden ingetrokken ivm overtredingen van verkoopregels.

3 likes