Thijs82

Tropic band verkocht aan @Thijs82 .
Snel en vlot.
Thanks :+1:

1 like

Vorige week een mooie ruil gedaan met @Thijs82. Vooraf al veel contact gehad met hem. Een goede gast en een echt horlogefan. Top qua communicatie en een absolute aanrader! Nogmaals dank voor de kans met de Squalematic!

1 like

Horloge overgenomen van thijs! Alles vlot, zials het hoort. Dikke 10 voor @Thijs82 :+1:t2:

2 likes

Mooie Nomos overgenomen van Thijs.
Prima communicatie en afhandeling!

1 like

Een prettige en vlotte deal met @Thijs82 gerealiseerd. Fijne en duidelijke communicatie van begin tot eind. Dikke prima Thijs :+1:t2:

1 like

Leuke deal gesloten met @Thijs82. Vlotte communicatie, eerlijke deal gesloten en gewoon een hele gezellige kerel om een praatje over horloges en andere zaken mee te hebben. Dikke aanrader!

1 like

Mijn Casio G-Shock GW-M5610-1ER verkocht aan @Thijs82. Snel op een goed bedrag uitgekomen en daarna had ik vrijwel direct geld op mijn rekening staan om nieuwe, onverstandige aankopen mee te doen. Een dag later had Thijs de G-Shock om zijn pols. Aanrader!

1 like

Juist mijn nieuwe Casio binnen gekregen van Thijs.
Prima verkoper, communicatief, snel en betrouwbaar.

Dank je Thijs

1 like

Prima. Goede communicatie en een nette kerel. Aanbevolen.

1 like

Zonet een leuke deal gehad met @Thijs82 . Lekker gepraat over horloges en enkele horloges uit zijn mooie collectie mogen passen. Toffe, eerlijke kerel!
Bedankt Thijs voor de fijne ervaring!

2 likes

Squale 1521 Black Polished aan Thijs82 verkocht. Het was prettig zaken doen.

1 like

Mooie Skoewaale van @Thijs82 gekocht.:grin: Bijzonder vlot, soepel en gezellig zaken doen, met Thijs! Zeker voor herhaling vatbaar! Dankjewel Thijs, ben super blij met deze ultieme zomerklatser!:sunglasses::+1:

1 like

Mooie band van @Thijs82 Thijs overgekomen! Prettig in contact en snelle verzending.

1 like

Squale gekocht van Thijs. Vlotte communicatie, goeie deal en snel verzonden. Wat wil je nog meer? :grin::+1:

2 likes

Zojuist een horloge overgenomen van Thijs. Super leuk gesprek en als verassing zijn collectie mee. Onwijs bedankt Thijs voor je tijd, de afronding en natuurlijk mijn nieuwe aanwinst! Heel erg blij mee.

1 like

Wat bandjes van @Thijs82 overgenomen. Prettig contact en snelle afhandeling, alles perfect! :+1:

1 like

Molequin bandje van Thijs overgenomen. Keurig verpakt, snel verzonden met track en trace. Prima dus!

1 like

Vanochtend heeft @Thijs82 communicatie gestart, waarna zojuist de transactie is afgerond.
Kortom, snelle en doeltreffende communicatie.
Dus een positieve ervaring.

1 like

Onlangs de Serica 5303 overgenomen van @Thijs82
Prettig, soepel contact en (ondanks wat PostNL perikelen buiten de macht van Thijs om :wink: ) snel en correct mogen ontvangen!

1 like

Delft Watch Works Oostpoort overgenomen van Thijs; prima communicatie, snelle verzending en horloge zoals beschreven. Deal uit het boekje! Thanks Thijs!

1 like