Thijs82

Thijs gaf aan dat ik de eer heb om zijn eerste review te schrijven.

We zijn tot een horlogeruil gekomen. Prettige en snelle communicatie, pakketje was prima verpakt, was al verstuurd voordat ik mijn eigen pakketje überhaupt had ingepakt.

Fijne deal dus! Thijs, geniet van je horloge, dan ga ik dat ook doen!

3 likes

Dan ben ik de goede tweede.
Prettige deal en fijne communicatie met thijs bij de verkoop van een oude tissot.

Aangename ervaring

2 likes

Prima ervaring gehad met @Thijs82 met de verkoop van mijn NTH Näcken. Vlotte communicatie, eerlijke deal gesloten, prima contact!

1 like

Horloge verkocht aan @Thijs82, deal was snel gemaakt en alles is vlot gegaan.

:+1:

1 like

Nette communicatie, biedt realistisch, betaalt snel en komt afspraken na. Prima nieuw baasje van m’n Soviet Mockba Kirova.

1 like

Deze week een leuke vintage Tissot overgenomen van Thijs @Thijs82. Op basis van een berichtje in het Tissot topic had hij zelf contact met mij opgenomen en het horloge aangeboden. Na wat communicatie heen en weer hadden we een deal en was het horloge al naar mij op weg.
Bij aankomst bleek er helaas een klein issue met de kroon - iets waar Thijs zelf niks aan kon doen. Dat hebben we snel en onproblematisch opgelost, helemaal prima.
Een goede ervaring dus, en ik kan Thijs zeker voor een leuke deal op het forum aanraden!

Groet, Matthijs

1 like

Begin van de week een SKX009 verkocht aan Thijs. Prettige communicatie en snelle betaling. Na ontvangst een berichtje dat alles in orde was, kortom weer een fijne deal via het forum. Veel plezier met de SKX nog @Thijs82 !

1 like

De week een Continental horloge verkocht aan Thijs. Vlotte communicatie en snelle betaling. Veel plezier nog met de NA.

1 like

Uitstekende transactie gehad met @Thijs82 zeker een aanrader! Veel geduld ook haha

1 like

Een vintage Kelek verkocht aan Thijs.
Goede communicatie en vlotte deal.
Bedankt en veel plezier toegewenst met de aankoop!

1 like

Lekker snelle communicatie met @Thijs82, weinig woorden voor nodig om tot een deal te komen, aanrader dus :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van Thijs.
Niets dan lof :dizzy:
Snelle communicatie, gunfactor aan beide kanten, goed ingepakt en het horloge in uitstekende staat.
Thijs kan ik dan ook van harte aanbevelen!

1 like

Super snelle deal met @Thijs82 gemaakt. Ik kan alleen maar zeggen … 5 sterren voor deze verkoper! :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Aankoop gedaan bij @Thijs82 , 5 sterren. Snelle deal en binnen no-time het pakketje thuis. Top!

1 like

Paar banden verkocht aan @Thijs82. Snel tot een deal gekomen en keurige communicatie. :+1:

1 like

Thijs @Thijs82 heeft van mij een Seiko overgenomen. Prima communicatie en snelle betaling.
Bedankt Thijs!

1 like

Horloge van @Thijs82 gekocht. Zeer snelle communicatie, goed verpakt en snel verstuurd. Helemaal top!

Een prachtige Omega Seamaster aan Thijs @Thijs82 verkocht, snelle en prettige onderhandeling/communicatie.
Ook een snelle betaling van zijn kant.

Heel veel plezier met de Omega!:grinning::+1:

100% Top!

1 like

Ruildeal met @Thijs82 gedaan. Prettige communicatie en snelle verzending. Aanrader :+1:t2:

1 like

Onlangs een Casioak overgenomen van Thijs. Dit was een prettige ervaring. Goede communicatie en snelle deal + verzending.

1 like