Thijs9F82

Vliegensvlugge knaldeal met @Thijs9F82 kunnen maken. Hij heeft wat geduld moeten hebben maar uiteindelijk vlot afgehandeld en een prima communicatie. Anytime again zodoende
🦭🦭🦭🦭🦭 van de 5 zeehonden :ok_hand:

1 like

Supersnelle deal gesloten met Thijs voor de G-shock die hij te koop had staan.
Snelle verzending en alles tiptop in orde; kortom een aanrader.

1 like

Een tijdje terug een Nomos Watch Club 36 overgenomen. De deal was snel gesloten, communicatie was duidelijk en het horloge lag een dag later op de mat. Super ervaring!

Met @Thijs9F82 een vlotte en soepele deal kunnen maken. Snelle berichtgeving met de mogelijkheid tot betalen, zelfde dag verzending en een dag later al in huis. Kan niet beter!

Dank voor de deal!

1 like

Ruildeal gemaakt met @Thijs9F82 en wederom lekker soepel verlopen en aardige kerel ook. Aanrader :+1:

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @Thijs9F82 ,snelle reacties via pb helemaal top.
Horloge was zoals beschreven echt nog heel netjes en prima verpakt :+1:
Thijs is een aanrader om zaken mee te doen.

2 likes

@Thijs9F82 Prettig leuk contact en dito zaken doen.

1 like

Mooie Borealis vulcanized rubber strap overgenomen van @Thijs9F82. Na de betaling voldaan te hebben heeft Thijs het bandje meteen op de post gedaan, was keurig verpakt. Bandje is in nieuwstaat!
Communicatie verliep vlot en Thijs is heel vriendelijk. Aanrader!

1 like

Tropic bandje overgenomen van @Thijs9F82

Mooie band, mooie prijs, prettig contact en snelle verzending :smiley:

2 likes

Snelle deal.
Fijn en duidelijke communicatie.
Daar houd ik van. :+1:

2 likes

Heb een fijn, en hoogwaardige jubile band van Thijs overgenomen, absoluut geen spijt van. 5 sterren

2 likes

de rest van het horloge met band van hier boven @Beijinco overgenomen van Thijs, leuke communicatie, super mooie duiker, erg blij mee, en super snel in huis. @Thijs9F82 , misschien over een paar jaar in nijmegen…

2 likes

Gisteren een toffe G-Shock overgenomen van @Thijs9F82. Fijne communicatie, erg snelle afhandeling. Aanrader :+1:

1 like

Mooie aankoop gedaan bij Thijs!
TOPverkoper, en zeer aangenaam persoon.
Hopelijk tot nog eens!

1 like

Deal gedaan met @Thijs9F82. Snel en prettig contact. Snel verzonden en ijzersterk ingepakt. Tx voor de goede zorgen, een aanrader dus :+1:

1 like

Squale gekocht van Thijs, super geregeld allemaal. Horloge in precies de staat zoals beschreven… nieuw dus. Nogmaals dank Thijs, blij mee!

1 like

Jubilee voor mijn BB58 overgenomen van @Thijs9F82. Snelle en goede communicatie en netjes verpakt.
Ik ben tevreden, bedankt Thijs!

1 like

Turtle verkocht aan Thijs. Prettige communicatie en snelle betaling. Aanrader!

1 like

Thijs is mijn preferred supplier voor G-shock’s.
Wederom snelle levering na duidelijke en prettige communicatie👍.

1 like

Een leuk horloge voor een nette prijs van Thijs overgenomen. Snel gecommuniceerd en opgestuurd. Thanx!

1 like