Afgelopen week een bandje aan @Thijs9F82 verkocht. Prima communicatie, rappe betaling en na ontvangst stuurde hij nog een foto van het bandje op een horloge .
Prima ervaring
Vandaag horloge ontvangen van @Thijs9F82 alles perfect geregeld en zoals omschrijven gewoon nieuw ga mijn zoon er blij mee maken. Thijs is zeker een aanrader betrouwbaar en komt zijn afspraken na
dank je Thijs.
Van @Thijs9F82 een Casio overgenomen…., fijne en vlotte communicatie, horloge conform omschrijving, kortom:
Horloge overgenomen van @Thijs9F82. Vlotte communicatie, snelle afhandeling en snel verstuurd. Betrouwbaar
Ik reageerde op een “gezocht” van @Thijs9F82 en daaruit volgde een prettige deal.
Thijs is een echte liefhebber, correct en snel in zijn communicatie en betrouwbaar. @Thijs9F82: tot een volgende keer en geniet van het horloge.
Moonswatch overgenomen van @Thijs9F82, horloge is zoals omschreven, helemaal compleet en als nieuw.
Vriendelijke en snelle communicatie en ook nog eens een zeer vlotte verzending.
Mooi band overgenomen van Thijs. Snel een deal gemaakt en rap verzonden. Top!
Mooie Citizen overgenomen van Thijs, vlotte communicatie en snel een leuke deal gemaakt.
Ook het opsturen ging vlot en de Citizen was snel in huize Mikey. Junior is er ook blij mee uiteindelijk was deze voor hem.
Zaken doen op HF wordt door mensen zoals Thijs alleen maar leuker.
Groeten en tot de volgende!
Mikey
Vanochtend met @Thijs9F82 afgesproken om zijn horloge over te nemen. Hele mooie en fijne deal ! Vlotte communicatie en nog een leuke korte horloge babbel. Bedankt
!
Horloge gekocht van Thijs.
Niets dan lof
Snelle communicatie, goed ingepakt en het horloge in uitstekende staat.
Thijs kan ik dan ook van harte aanbevelen!
Praesidium horloge gekocht van Thijs. Snel verzonden, communicatie prima. Alles goed. Easy peasy.
Horloge verkocht aan @Thijs9F82 en dat was een prettige ervaring!. Bedankt Thijs en plezier van de G-Shock.