Thijs9F82

Horloge gekocht van @Thijs9F82 heel netjes verpakt en exact als beschreven :+1:

Prettige communicatie, fijn kopen zo.

1 like

Horloge van @Thijs9F82 overgenomen.
Goed verpakt en een net horloge.
Ik beveel hem aan!:heavy_check_mark:

1 like

SEIKO SNA411 gekocht van @Thijs9F82 , vlotte communicatie, goeie deal en snel verzonden. Aanrader :wink:

2 likes

Weer een goede ervaring met @Thijs9F82.
Vooral fijne communicatie.
Nog steeds een aanrader!

1 like

Hier staat ook een review:

Horloge gekocht van @Thijs9F82 , snel geregeld goede communicatie. Aanrader!

1 like

Zeer aardig, echte liefhebber, prima om zaken mee te doen, aanrader! :+1:t3::+1:t3:

3 likes

Casio overgenomen van Thijs. Verzending, communicatie, alles prima. Niks op aan te merken. Aanrader.

1 like

Een aantal bandjes overgenomen van @Thijs9F82 , fijne communicatie en snel opgestuurd :+1: prettig om zaken mee te doen

1 like

Thijs gaf een aantal bandjes weg tegen verzendkosten en ik was de eerste die reageerde. Zelfde dag verzonden. Heel blij mee. Bedankt Thijs!

1 like

Uurwerk gekocht van Thijs. Eenvoudige communicatie; aangenaam zaken doen; snel verstuurd.
Aanrader

1 like

Een ruil op afstand gedaan met Thijs (beiden de horloges gepost vanwege afstand en tijdsgebrek); reëel, heldere communicatie, het waar was in beschreven staat en het is allemaal heel soepel gegaan. Hartelijk dank!

1 like

Het upje van @Thijs9F82 met ‘doe een bod’ trok me over de streep om een visje uit te gooien voor een hele dikke duiker. :fishing_pole_and_fish:
Er was heel leuk contact en het bleek zelfs dat ik een ex (horloge!) van hem van jaren geleden nu in mijn collectie heb, dus er was meteen een warme band.

Een paar dagen later zaten we al in een hip ‘coffee’ barretje voor de overdracht. Alles zoals afgesproken en helemaal correct. Thijs is een echte horlogeliefhebber en gezellig om even mee rond de tafel te zitten. Betrouwbaar lid, maar dat wisten we al. En nog bedankt voor de koffie, Thijs!

:star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

Na een vraag over een bandje in gesprek geraakt met Thijs, en een paar dagen later een doosje vol overgenomen. Bedankt @Thijs9F82 !

1 like

Mooie skx overgenomen van Thijs. De prijs was goed en de verzending snel. Nogmaals dank!

5/5!

1 like

Aan @Thijs9F82 een horlogebandje verkocht, geld stond in no time op mijn rekening en communicatie was prettig.
Aanrader om zaken mee te doen. :ok_hand:t2:

1 like

Een horloge verkocht aan @Thijs9F82

Snel, prettige communicatie en dus een dikke aanrader.

1 like