This is your Lucky Day !

Gefeliciteerd, zeeeeer mooi

1 like

Lekker hoor. Leuk om te lezen. Voorpret is dus begonnen. Kijk uit naar je NA topic straks

1 like

Heb ik ook gepast en zeker mooi echter groen lijkt mij net iets meer contrast te hebben ook tov de bruine band.

Komen zsm :wink:

Thanx :slightly_smiling_face:

Gaat er zeker komen :+1:t2:

3 likes

Proficiat!! Mooi horloge.

Ga ja die dan op je boot dragen?
En nog steeds blij daar in Viswater, lijkt me tof wonen. :grinning:

1 like

Schitterend! Wat een verrassing van Panerai. Ik had niet de moeite genomen de ‘concierge’ van Panerai bij de out of stock te mailen maar wat een topper zeg! Van harte!

1 like

dat is een mooie Panerai.

1 like

Maar de BMW heb je toch nog?

1 like

Ah, dus toch! Top! Gefeliciteerd!

1 like

Fantastisch! Zo mooi.
En voor ons een NA topic in het verschiet en heul veul foto’s :wink: Graag en bedankt :pray:

1 like

Mooie kleur! Ik zie hem wel verschijnen bij de NA :+1:

1 like

Gaaf! Ik vind deze ook erg mooi. Ben benieuwd naar je foto’s als die er werkelijk is.

1 like

Mooie kleur en ook wel verfrissend om te lezen dat het ook gewoon nog netjes met mooie service en aandacht vanuit een Maison kan.

1 like

Gaaf zeg! Ik kijk uit naar de NA!

1 like

Lekker hoor! Dat zijn van die mailtjes die je wel vaker zou willen ontvangen!

1 like

Groen is echt een top kleur!
Nu is het wachten op een een paar mooie foto’s

1 like

Heel gaaf zeg!!!

Alvast veel draagplezier plezier ermee!!

:clinking_glasses::ok_hand:

1 like

Lekker! Ik voel (nog?) geen liefde voor Panerai, maar kan wel de blijdschap van zo’n meevaller inbeelden! Heel veel plezier ermee!

1 like

Vind ik ook :+1:t2:

Klopt :wink:

Yep en dank je :slightly_smiling_face:

Gaat er komen

Inderdaad vind de kleur echt Top :grin:

2 likes

Had ik eerder ook niet, vond ze voornamelijk te groot. Na verschillende modellen gepast te hebben had ik bij de Radiomir meteen wauw :blush:

1 like

Kijk dat is nog eens een mooi vooruitzicht. Alvast gefeliciteerd! We zien de foto’s wel verschijnen :wink:

1 like