This is your Lucky Day !

Ruim een maand geleden heb ik bij een AD in Amsterdam een aantal verschillende modellen van Panerai horloges omgepast en de nieuwe Radiomir 40mm had meteen mijn aandacht :blush: na verschillende configuraties te hebben omgehad werd ik door de verkoopster erop geattendeerd dat er ook een groene dial is… alleen is deze alleen online te koop :thinking:

Bij thuiskomst online gekeken bij Panerai en het bleek ook nog een Limited Edition te zijn, ahum…
Ik gebeld, werd vriendelijk te woord gestaan door Jerome en hij kon mij op de reservelijst zetten (omdat hij op 03-2023 was gereleased) echter de kans dat er eentje beschikbaar zou zijn was zeeeer klein :roll_eyes: dus afwachten maar.

Gisteren er nogmaals een email aan gewaagd om te vragen of er al iets meer duidelijk is of de Panerai beschikbaar zou komen.

Kreeg ik vandaag een e-mail van Panerai met de tekst :

Dear Mr.,

On behalf of my colleague Jerome, who is currently out of office, I would like to thank you for your message and for your continuos interest in our Maison and in our splendid Radiomir Quaranta PAM01386.

I happy to inform you that this is your lucky day! We have one model immediately available at the moment, and it could be yours.

Ik contact gehad met Panerai, meteen de centjes overgemaakt en nu wachten tot hij volgende week wordt geleverd :grin:

Het weekend is goed begonnen :+1:t2:

120 likes

Gefeliciteerd en geniet maar van de voorpret!

1 like

Oeh, dat is fijn nieuws. Ik vind het echt een toffe uitvoering, ben benieuwd naar je foto’s.

2 likes

Mooie Panerai!
Gefeliciteerd!

1 like

De betere berichten! Gefeliciteerd met de aankoop & op naar een probleemloze thuisontvangst om de kortst mogelijke termijn!

1 like

Hoppa! Van harte (alvast)!

Een pam 40mm is gewoon cool en groot genoeg. :muscle:

2 likes

leuk man,
Super!
Ken het gevoel☺️
Nice weekend

1 like

Heel tof, leuk dat die groene je kant op komt :+1:

1 like

Gefeliciteerd, hopelijk duurt het wachten niet te lang. Fantastisch uurwerk :+1:

1 like

Ik vind dit een erg mooi model van Panerai. Maak er zeker weer een NA topic voor aan. :smiley:

1 like

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi ding! Gefeliciteerd!

1 like

Ga ik zeker doen :grin:

Gaan er zeker komen.

Ga ik vanuit :blush: zou begin volgende week worden :+1:t2:

Klopt helemaal

Jij ook

Paar dagen :+1:t2:

2 likes

Heel tof!! Heb deze groene op een gtg gepast en daarna de mijne in zwart gekocht.

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

14 likes

Prachtig horloge, ben benieuwd naar de foto’s. Veel voorpret!

1 like

Dat is een goed begin van het weekend…:+1:

1 like

Feest !

1 like

Er staat nog een Tarzan op je tafel :cactus:

5 likes

Lekkerrrrr! :facepunch:t2:

1 like

Cool , mooi model in de juiste maat - en met de groene dial erg mooi ! Plezier met de voorpret alvast :boom:

1 like