Ruim een maand geleden heb ik bij een AD in Amsterdam een aantal verschillende modellen van Panerai horloges omgepast en de nieuwe Radiomir 40mm had meteen mijn aandacht na verschillende configuraties te hebben omgehad werd ik door de verkoopster erop geattendeerd dat er ook een groene dial is… alleen is deze alleen online te koop
Bij thuiskomst online gekeken bij Panerai en het bleek ook nog een Limited Edition te zijn, ahum…
Ik gebeld, werd vriendelijk te woord gestaan door Jerome en hij kon mij op de reservelijst zetten (omdat hij op 03-2023 was gereleased) echter de kans dat er eentje beschikbaar zou zijn was zeeeer klein dus afwachten maar.
Gisteren er nogmaals een email aan gewaagd om te vragen of er al iets meer duidelijk is of de Panerai beschikbaar zou komen.
Kreeg ik vandaag een e-mail van Panerai met de tekst :
Dear Mr.,
On behalf of my colleague Jerome, who is currently out of office, I would like to thank you for your message and for your continuos interest in our Maison and in our splendid Radiomir Quaranta PAM01386.
I happy to inform you that this is your lucky day! We have one model immediately available at the moment, and it could be yours.
Ik contact gehad met Panerai, meteen de centjes overgemaakt en nu wachten tot hij volgende week wordt geleverd