Ik heb precies hetzelfde met de Sarb017. Wordt er elke keer blij van als ik hem om heb, is het enige horloge welke naast de Casio beater echt vast in de collectie blijft.
Voor minder dan 750 ballen ligt er een Stowa Flieger op je mat. Die jeuk valt makkelijker en goedkoper weg te krabben dan de Tudor’s.
Maar serieus, een North Flag? Ik waardeer je intentie om een conversation piece te gaan dragen, maar oei, wat is dat ding toch lelijk in mijn beleving.
Ik vind de SAR Rescue Timer van Mühle ook niet moeder’s mooiste, maar ik denk dat ik dat eerder zou doen:

Maar om in de categorie tot 1000 ball’n te blijven zou ik gewoon een Archimede Outdoor Protect scoren.

Ja ik herken het wel, horloges verzamelen is net als kotsen, het komt met golven…
Mua, ik vind deze twee bv weer niet bijzonder
Vb 1 : als maker/ontwerper van datum op 4 verdien je wat mij betreft een nekschot. En konden die driehoeken nòg groter?
Vb 2 is oké, maar vorm van kast en lugs zal even wennen zijn.
In welke prijs categorie zitten die 100+ horloges. Dan kunnen geinereseerde het overwegen of het de moeite is het risico te nemen
Het is maar net wat je zoekt in een horloge.
Leuk ontwerp, een zekere robuustheid en de mogelijkheid om makkelijk de tijd af te lezen.
Dit zal voor iedereen anders zijn. Zo veeg ik m’n reet af met verticale integratie, heritage en verhalen over wat andere pikkesteinen wel niet met een horloge om hebben beklommen of zo. Een ander geilt daar juist op.
Mileage may vary, dus.
Ik ben geneigd het daarmee eens te zijn. De Sinn 856 serie is me om die reden al jaren een doorn in het oog.
Maar die SAR Rescue Timer is zo lelijk en lomp dat die datumpukkel op vier er dan ook nog wel bij kan. Het is een soort koddige tank.
Damn. Waarschijnlijk kijk jij zo tegen de North Flag aan, nu ik er bij nadenk.
Succes bij het inbreken bij de NL Kluis.
Lekker is dat hè
En bij mij valt dus ook alles op leer, rubber en nato per direct af. Tevens vliegers, kruipers, gshocks-varianten, alles wat ook maar enigszins op een DJ/DD lijkt, en gouden accenten.
Blijft over : een zwarte of blauwe duiker. Wat een rust