Hallo beste horlogevrienden/kenners!
De laatste dagen wordt mijn internet overspoeld door de vreemste horloges die je jezelf bedenken kan. Ondermeer deze afgebeelde “Wolverbrug”, die eerlijk gezegd mijn aandacht trok. Een verticaal “Corum” werk, althans daar lijkt het op, maar met een prijs van 121,95€ zal niks minder waar zijn. Ook de “Tsar Bomba” die ik hier al eerder zag verschijnen trok mijn aandacht, vooral de rode. Zijn werk is een gekende en ook goed Miyota werk waar ik al wat meer vertrouwen in heb. Maar eigenlijk was mijn vraag of iemand het werk van de “Wolvenbrug” kent? En is dit betrouwbaar en loopt dit correct? Ik ben benieuwd of iemand dit kent? Ik gok meer op onze Chinese vrienden…
Volgens mij is dit gewoon AI gegeneerde onzin. Dat merk bestaat niet en het plaatje wat jij toont lijkt me ook flauwekul.
Werkelijk? Ik krijg nul hits op die naam in Amazon.
Oh, wacht. Auto vertaalslag. Wolver Bridge. ![]()
ik heb de link doorgestuurd, ze hebben zelfs een website. Of het iets is, dat is een ander verhaal maar veel kan het niet zijn voor deze prijs. Maar wat is het nu precies?
Maar wat is het nu precies?
Een goedkoop sweatshop Chinees merk dat, naar goede gewoonte, een van ver Europees klinkende naam verzonnen heeft om hun waar aan de man te brengen.
Ze gebruiken binnenwerken van PTS. Die staan binnen China bekend als “matig op zn best”.
Dat is een deftig antwoord! Nu, als het binnen China al gekend staat als een “matig” werk, dan gaat het niet lang lopen!
Had @Cihanski niet een of meerdere horloges van Thomas Earnshaw (gehad)?
Wordt in andere groepen weleens de CEO van het merk genoemd haha! Leuke horloges, besteed echter niet meer dan 250€ per horloge uit, meer zijn ze niet waard wat betreft productie:
Ooit een Thomas Earnshaw Legacy White gekocht voor zo’n €80,-. Binnen een halfjaar kapot helaas. Zag er leuk uit, maar het uurwerk was kwalitatief niet goed.
Verwacht dat dat bij andere horloges van dit merk niet anders zal zijn…
Die eerste is dus ook degene die TS post. Grappig. Maar wat heeft het nou te maken met de naam die TS geeft dan, is het een krakkemikkige vertaling van Thomas Earnshaw of snap ik dit hele topic niet?
Nee dat is de benaming van dit type horloge.
Maar wat heeft het nou te maken met de naam die TS geeft dan, is het een krakkemikkige vertaling van Thomas Earnshaw of snap ik dit hele topic niet?
Het model wat getoond is heet Wolver Bridge, vraag me niet waarom maar uiteindelijk is het natuurlijk een Corum bridge watch homage ![]()